راحت بین | تاثیر تبلیغات پیامکی در رونق کسب و کار فروشگاه ها

تاثیر تبلیغات پیامکی در رونق کسب و کار فروشگاه ها

تبلیغات پیامکی یکی از روشهای تاثیرگذار و کم هزینه در جلب مشتری و افزایش فروش محسوب می شود. اگر متن پیامک تبلیغاتی خود را به درستی انتخاب کنید می توانید یک اس ام اس مارکتینگ موفق داشته باشید.

پیامک مارکتینگ یکی از روشهای بازاریابی نوین بشمار می رود که در صورت اجرای صحیح و اصولی می تواند مشتریان وفادار برای سازمان در پی داشته باشد.

بحث وفاداری (Loyalty) موضوع مهمی است که سازمانها و شرکتهای موفق به شدت به دنبال آن هستند. تبلیغات پیامکی در واقع تکمیل کننده sms مارکتینگ است.

انتخاب پیامک تبلیغاتی برای مناسبت های مختلف متفاوت است، لذا اجرای اس ام اس مارکتینگ حرفه ای یک تخصص محسوب می شود. یکی از موارد پرکاربرد انجام تبلیغات پیامکی در فروشگاه ها است.

فروشگاه های مختلف اعم از فروشگاه های اینترنتی، فروشگاه های زنجیره ای و یا فروشگاه های عادی برای وفادارسازی مشتریان خود و افزایش فروش از روشهای مختلف ارسال پیامک تبلیغاتی استفاده می نمایند.

در ادامه به بررسی ابعاد مختلف تبلیغات پیامکی در رونق کسب و کار فروشگاه ها می پردازیم.

تبلیغات پیامکی برای وفادارسازی مشتریان

انواع روشهای وفاداری مشتریان و ایجاد باشگاه های مشتری که مشاهده می شود در راستای تداوم خرید مشتریان و افزایش فروش سازمانها بکار می رود.

یکی از ابزارهای مهم در ارتباط با مشتریان و اعضای باشگاه های مشتریان از طریق ارسال sms است. اعضای باشگاه از طریق تبلیغات پیامکی با انواع فروشهای ویژه ، تخفیفات، جشنواره ها، مناسبت های مختلف از جمله روز تولد افراد و غیره با فروشگاه ها در ارتباط هستند.

این ارتباط موجب یادآوری مکرر شرایط فروش فروشگاه به مشتریان و ترغیب وی به خرید محصولات است. تبلیغات پیامکی درست و صحیح می تواند کمک زیادی در رونق فروش فروشگاه داشته باشد. از طرفی تشویق مشتریان به عضویت در باشگاه مشتریان و وفادارسازی آنها از دیگر مواردی است که سازمانهای موفق به دنبال آن هستند. تبلیغات پیامکی در موارد مختلفی و با توجه به اهداف گوناگون برای مشتریان ارسال می شود.

این متن می تواند تبلیغ شرایط فروش ویژه، تخفیفات فصلی، شرکت در قرعه کشی، تبلیغ محصول جدید و یا به مناسبت روز عید و یا تولد مشتری باشد.

مشتری که یکبار از خدمات فروشگاه استفاده نموده است در صورتیکه رضایت وی جلب شود بار دوم خیلی راحت تر به فروشگاه شما مراجعه می نماید. به مرور این کار به عادت مشتریان تبدیل شده و منجر به وفاداری می شود. نقش کمک کننده در این میان تبلیغات پیامکی موثر خواهد بود.

تاثیر پیامک تبلیغاتی در جلب مشتری

جهت اجرای یک اس ام اس مارکتینگ موثر و کارآمد با آژانس خدمات کسب و کار راحت بین (Rahatbin) در ارتباط باشید. راحت بین مجری تخصصی دیجیتال مارکتینگ و sms مارکتینگ در ایران بشمار می رود. فروشگاه های اینترنتی و زنجیره ای بسیاری از خدمات حرفه ای Rahatbin در تبلیغات پیامکی استفاده نموده و به رونق کسب و کار خود کمک نموده اند. برای ارتباط با راحتبین می توانید به وب سایت مراجعه نموده و یا با شماره های درج شده تماس حاصل نمائید.

انتخاب تبلیغات پیامکی تاثیر گذار

انتخاب پیامک تبلیغاتی موثر برای ترغیب مشتریان به خرید بیشتر اهمیت زیادی دارد. از آنجائیکه مشتریان آشنایی قبلی با شما دارند لذا تبلیغات پیامکی شما باید هوشمند صورت پذیرد. اعلام شرایط تخفیف ویژه برای محصولی خاص، یادآوری زمان جشنواره، اعلام برخی جوایز قرعه کشی و نظیر آن می تواند موجب تشویق مشتریان به خرید از فروشگاه شما شود.

پیامک مارکتینگ عمومی در اینجا مد نظر نیست زیرا مشتریان شما را از قبل می شناسند. قرار دادن آدرس وب سایت و یا شماره تماس جهت ارتباط دو سویه نیز مهم تلقی می شود. نحوه برخورداری از جوایز، پاداش و امتیازات از دیگر موارد مهم در تبلیغات پیامکی است که مشتریان را به خرید از فروشگاه شما ترغیب می کند.

انجام توام روشهای ترغیب مشتریان به عضویت در باشگاه مشتریان و اجرای SMS Marketing می تواند نتیجه مطلوبی را در پی داشته باشد. تبلیغات پیامکی هوشمند و موثر را با آژانس کسب و کار راحت بین بطور تخصصی دنبال کنید. افزایش فروش و سودآوری نتیجه مستقیم اجرای اس ام اس مارکتینگ حرفه ای می باشد که در Rahabin به طور تخصصی انجام می گیرد.

آژانس راحت بین با بررسی اهداف و شرایط فروشگاه نسبت به تعیین بهترین متن و بهترین زمان ارسال پیامک تبلیغاتی اقدام می نماید. با تبلیغات پیامکی حرفه ای از رقبای خود پیشی گرفته و کسب و کارتان را رونق بخشید.

ارسال پیامک تبلیغاتی به مشتریان فروشگاه

برای ارسال پیامک به مشتریان روشهای مختلفی وجود دارد. در صورت برگزاری شرایط فروش ویژه، تخفیف، جشنواره ها و قرعه کشی بهترین زمان ۷۲ ساعت قبل از شروع فروش ویژه تا روز قبل از آن خواهد بود. اگر شرایط فروش ویژه چند روز است در طول زمان اجرا نیز می توان تبلیغات پیامکی را ادامه داد.

در برخی موارد می خواهیم به مشتری برند و نام فروشگاه خود را یادآوری نمائیم. این مورد برای مشتریان جدید اهمیت بیشتری دارد. به عنوان مثال پس از خرید مشتری می توان پیامک از خرید شما متشکریم و یا به امید حضور بعدی شما در فروشگاه را ارسال نموده تا به مشتری نشان دهیم که حضور وی برای ما اهمیت دارد.

تبلیغات پیامکی با تکیه بر منطق و اصول خاص سعی در وفاداری مشتری به فروشگاه دارد. پیامک مارکتینگ در فروشگاه ها با سایر کسب و کارها متفاوت است.

در اینجا حضور دائمی مشتری و خرید از فروشگاه مد نظر است، بنابراین به روشهای مختلف باید وی را ترغیب به این کار نمود. تبلیغات پیامکی برای اعضای باشگاه مشتریان و وفادارسازی آنها دارای هزینه بسیار کمتری نسبت به ارسال پیامک انبوه به تعداد زیادی افراد در جامعه می شود که ممکن است حتی نام فروشگاه شما را نشنیده باشند.

برای انجام خدمات مشاوره و اجرای تخصصی تبلیغات پیامکی با آژانس خدمات کسب و کار راحت بین (Rahatbin) تماس بگیرید. کارشناسان حرفه ای راحت بین با دانش تخصصی خود در اس ام اس مارکتینگ بهترین برنامه و طرح را به شما پیشنهاد می دهند.

راحت بین با فروشگاه های زنجیره ای و اینترنتی متعددی همکاری داشته و افزایش فروش و رونق کسب و کار آنها را به همراه داشته است. برای افزایش سهم بازار خود و پیشی گرفتن از رقبا همین امروز برای تبلیغات پیامکی و اجرای اصولی SMS Marketing در فروشگاه خود برنامه ریزی کنید.

تاثیر تبلیغات پیامکی در رونق کسب و کار فروشگاه ها

You May Also Like