راحت بین | نقش اینستاگرام در دیجیتال مارکتینگ

نقش اینستاگرام در دیجیتال مارکتینگ

اینستاگرام یکی از جهانی ترین نرم افزارهای ارتباط جمعی است و با در برگرفتن کلیپ ها وتصاویر به ابزاری برای دیجیتال مارکتینگ تبدیل شده است. این نرم افزار توسط هیچ دولتی فیلتر نشده است و به علت سهولت کاربرد و جو صمیمی که دارد چتری مناسب برای دیجیتال مارکتینگ است.اینستاگرام و کانال های آن حالتی جهانی دارد و کلیپ های اینستاگرامی شما علاوه بر ایران در خارج نیز نمایش داده می شود و این به این معنا است که اینستاگرامی می تواند برای دیجیتال مارکتینگ در سطح جهانی نیز استفاده شود. همه شما می دانید که دیجیتال مارکتینگ شاخه های متنوعی دارد و ویدیومارکتینگ یکی از این شاخه ها است. در اینستاگرام ویدیومارکتینگ با استفاده از کلیپ اینستاگرامی به اوج فعالیت خود می رسد. در RahatBin  با جدیدترین روش های بازاریابی همگام شوید.

اهمیت طراحی کلیپ اینستاگرامی در بازاریابی   

کلیپ اینستاگرامی یک از مهیج ترین ابزار های موجود در اینستاگرام است، که اگر با ذکاوت طراحی شود مانند یک تیزر تبلیغاتی به خوبی عمل خواهد کرد.

در حقیقت طراحی کلیپ های اینستاگرامی جذاب نوعی وایرال مارکتینگ هوشمندانه و کم هزینه است.

در این روش که زیر شاخه ویدیو مارکتینگ می باشد، کافی است شما یک کلیپ اینستاگرامی تولید کنید و در کانال و هشتگ های متعدد پخش کنید. سعی کنید هشتگ های مرتبط با فعالیت خود را انتخاب کنید. برای طراحی و مدیریت کانال های اینستاگرامی کافی است تا با آژانس های بازاریابی مثل راحت بین تماس حاصل کنید. افزایش فالور واقعی و ویدیو مارکتینگ اینستاگرامی را در راحت بین تجربه کنید.

 

 ترفند های بازاریابی اینستاگرامی

بازاریابی اینستاگرامی تنها با ارائه کلیپ های اینستاگرامی و عکس های جذاب معنی می یابد. ایجاد تغییرات روزانه و استفاده از عکس های خاص یکی از عوامل موفقیت این بازاریابی است. سعی کنید از bio به خوبی استفاده کنید و توضیحالت کامل و صحیحی راجع به محصولات خود ارائه دهید. سعی کنید در دیجیتال مکارکتینگ خود تنوع ایجاد کنید و مثلا در سلایت خود خدماتی متفاوت از اینستاگرامتان به مخاطبین ارائه کنید.

مهم ترین مسئله در راه اندازی کانال اینستاگرامی ارائه مطالب مفیدی است که سبب کشش مخاطبین شود. در راحت بین با اخرین استراتژی های بازاریابی در اینستاگرام آشنا شوید و از صفر تا صد را یاد بگیرید.

اصول تولید کلیپ اینستاگرامی و محتوا سازی

یکی از مهمترین مسائل دیجیتال مارکتینگ تولید محتوا است، تولید متحوا برای گوگل، لینکدین، فیس بوک و اینستاگرام ویژگی های خاص این شبکه های جمعی را می طلبد. اینستاگرام با فضای دوستانه نیازمند محتوا سازی ویژه خود است.

کلیپ اینستاگرامی مطمئنا با کلیپ لینکدین متفاوت خواهد بود. ساخت کلیپ اینستاگرامی نیازمند خلاقیت و کمی شوخ طبعی است تا محصول را برای شما جذاب کند. مردم همواره  برای مشاهده شخصیت های تلویزیونی و مورد علاقیشان سرو دست می شکنند و این نکته دلیلی است برای استفاده از بازیگران مشهور در کلیپ اینستاگرامی که سببب افزایش قیمت نهایی می شود.

با RahatBin حتی بدون استفاده از بازیگران ارزانترین و زیباترین کلیپ ها را برای خود و تجارتتان بسازید.

نحوه استفاده از ویدیو مارکتینگ در اینستاگرام

ویدیومارکتینگ یکی از برترین ابزارهای بازریابی است. از هنگام به وجود آمدن تلویزیون تا کنون ویدیو مارکتینگ یکی از زمینه های است، که شرکت های سراسر جهان روی آن سرمایه گذاری کرده اند.

متاسفانه در ایران این بخش از بازاریابی با تقلید های کاملا نا آگاهانه دچار یک آسیب جدی شده است. ما با ایجاد نوآوری و خلاقیت در تولید تیزر تلویزیونی و کلیپ اینستاگرامی و اینترنتی سعی کرده ایم تا این شکاف را مورد پوشش قرار دهیم.

ویدیو مارکتینگ یکی هنر تصویری است. با توجه به حمایت همه جانبه اینستاگرام از فعالیت های مبتنی بر گرافیک، اینستاگرام به عنوان محلی برای انتشار کلیپ های اینستاگرامی و ویدیو مارکتینگ بستری مناسب به شمار می رود.

شما با کمک استراتژیست های راحت بین قادر به ساخت کلیپ ها و تیزر های جدید و منطبق با اصول بازاریابی شوید.

کلیپ اینستاگرامی یک وایرال مارکتینگ ارزان

وایرال مارکتینگ که همان ویدیو مارکتینگ ویروسی است، یکی از نوینترین و پرهزینه ترین سبک های بازاریابی می باشد. ساخت کلیپ اینستاگرامی راهکاری برای کاهش هزینه اینگونه تبلیغات می باشد.

در گذشته که اینستاگرام وجود نداشت، شرکت ها برای توزیع اینگونه ویدیو ها مجبور به طراحی پیچیده و هزینه بر برای سایت های خود و پرداخت هزینه به سایر سایت ها برای تبلیغات بودند. اینستاگرام با امکان انتشار کلیپ اینستاگرامی به صورت رایگان و پیشنهاد به دیگران این هزینه ها را از بین برده و سبب کاهش مجموع کل هزینه ها می شود.

متخصصین ما با آگاهی کامل از تمام اصول و قواعد حاکم بر اینستاگرام به ساخت کلیپ اینستاگرامی و وایرال مارکتینگ آن با کمترین هزینه پرداخته است.

کسب در آمد با اینستاگرام

اگر شما فردی هستید که در هیچ حرفه ای تخصص ندارید اما یک اکانت اینستاگرامی با بیش از هزار فالوور دارید، می توانید از این راه کسب در آمد کنید. برای یادگیری استراتژی های کسب در آمد در اینستاگرام یک اکانت اینستاگرامی باز کنید و از متخصصین RahatBin مشاوره بگیرید.

شما می توانید با جذب فالوور و انتشار کلیپ اینستاگرامی شرکت های متعدد که راحت بین به شما معرفی می کند، درآمد میلیونی داشته باشید.

ما به شما در جذب فالوور واقعی و شرکت های تجاری کمک می کنیم و صفر تا صد بازاریابی در اینستاگرام را به شما آموزش خواهیم داد. البته ما برای مدیران کسب و کارها نیز پیشنهادهای ویژه ای داریم، که سبب بازاریابی بهتر در اینستاگرام می شود. با استفاده از کلیپ های اینستاگرامی و تصاویر از بازاریابی در اینستاگرام لذت ببرید.

کلیپ اینستاگرامی

جذب مشتری با اینستاگرام، تلگرام، ایمیل یا اینترنت

اینکه بگوییم کدام یک بهتر است و چرا یک بحث واقعا بیهوده است. با تمام این موارد می توان بازاریابی نمود و این کاملا به مشتریان شما بستگی دارد. اگر سن مشتریان شما جوان و نوجوان است، مطمئنا ابزارهای بر پایه گوشی بهتر است. مثلا شما می توانید کلیپ اینستاگرامی بسازید و از این طریق بازاریابی کنید.

اما اگر اطلاعات و اجناس شما بسیار مهم و اکادمیک هستند و برای خرید و فروش آن به بستری امن نیازمند هستید، ایمیل و اینترنت بهتر هستند. برای مثال افرادی که زمینه فعالیت آن ها علمی است بیشتر ترجیح می دهند کتاب ها و مواد شیمیایی مورد نیاز خود را از اینترنت تهیه کنند و به اینترنت و ایمیل بیشتر از هر چیزی اطمینان دارند. به هر حال ما در راحت بین مجموعه ای از بهترین متخصصان بازار را داریم، و این افراد با توجه به تجارت شما بهتر می توانند تصمیم بگیرند.

 

 

نقش اینستاگرام در دیجیتال مارکتینگ

You May Also Like