4 روش مطمئن برای کاهش هزینه های سئو (seo) و بهینه سازی موتورهای جستجو

هزینه سئو در بسیاری از پارامترهایی که برای این کار تعیین شده است مانند رپورتاژ از وب سایت های معروف بسیار سنگین میباشد ولی شما می توانید برای کاهش هزینه سئو و یادگیری روش هایی که می تواند به کاهش هزینه های شما بیانجامداین مقاله را از راحت بین مطالعه نمایید.

تمامی مواردی که در این مقاله توضیح داده خواهند شد نکاتی هستند که برای بهینه سازی هرچه بهتر وب سایت ها مورد استفاده قرار میگیرند و هزینه های سنگینی وارد نمیکنند.

در واقع این مقاله می تواند مناسب برای کسانی باشد که به دنبال SEO ارزان قیمت هستند و می خواهند در عین کاهش هزینه ها، بهینه سازی سایت خود را ارتقا دهند.اگر میخواهید هزینه های بهینه سازی وبسایت خود را کاهش دهید احتمالا مجبور میشوید از وقت خود هزینه کنید. در ادامه با ما همراه شوید تا به بررسی این موضوع بپردازیم:

 

هزینه سئو - راحت بین

روش اول: از شبکه های اجتماعی بک لینک رایگان بگیرید.

روش اول و بسیار تاثیرگذاری که برای کاهش هزینه سئو می توان عنوان نمود، استفاده از شبکه های اجتماعی پر بازدید نظیر توییتر، فیس بوک و حتی تلگرام برای بک لینک گیری میباشد. استوری اینستاگرام نیز روش بسیار جذابی برای جذب مخاطب به شمار می رود که می توانید استفاده کنید.

در واقع شبکه های اجتماعی رتبه های برتر از دید موتورهای جستجو می باشند و دریافت بک لینک از این گونه شبکه ها در بهینه سازی وبسایت و سئو سایت شما تاثیر بسزایی خواهد داشت. با اندکی خلاقیت میتوانید از این طریق با هزینه ای کم و بعضا رایگان به رتبه های بالای گوگل برسانید. با فعالیت مداوم و مستمر در شبکه های اجتماعی بدون شک در این امر به موفقیت دست خواهید یافت.

 

پیشرفت در سوشال مدیا با راحت بین

روش دوم: از ابزارهای رایگان گوگل برای به دست آوردن کلمات کلیدی استفاده کنید.

استفاده از کلمات کلیدی ( KEYWORDS) دارای اهمیت بسیار زیادی در بهینه سازی بهتر وب سایت می باشد. برای اینکه کلمات کلیدی مناسب تری را برای تولید محتوا و عنوان گذاری صفحات یا تگ ها پیدا کنید، از ابزار رایگانی که در این خصوص گوگل ارائه می دهد استفاده نمایید. ابزارهای زیادی وجود دارد که در این مورد به شما کمک خواهند کرد. به طور مثال Google Keyword Planner و Google Trends. البته در نظر داشته باشید که برخی از این ابزارها نیازمند استفاده از فیلترشکن میباشند. به طور کلی می توان گفت که این کلمات به صورت رایگان در دسترس شما هستند و در کاهش هزینه سئو سایت شما تاثیر بسیار زیادی خواهند گذاشت. حتی در صورتی که مجبور به پرداخت وجه برای پیدا کردن کلمات کلیدی باشید، می توانید نسبت به سایر روش ها شاهد کاهش هزینه سئو سایت خود باشید.

یکی دیگر از روش های پیدا کردن کلمات کلیدی هدف کسب و کار شما، استفاده از سرچ در خود گوگل است. با سرچ کردن قسمتی از کیورد خود در جعبه جستجوی گوگل، کلمات و عبارات مرتبط با کسب و کارتان را که کاربران جستجو میکنند خواهید یافت و میتوانید در رابطه با آن موضوع مطالب مفید و جذابی بنویسید و در رتبه بندی به رقبایتان نزدیک تر شوید. همانطور که در عکس زیر مشخص است با سرچ قسمتی از کلمه تعداد زیادی پیشنهاد برای شما قابل مشاهده است که میتوانید از آن استفاده مفیدی کنید:

 

 

سئو با راحت بین

 

توجه داشته باشید که لازمه موفقیت در سئو، جستجو، جستجو و جستجو است. به صورت مداوم به برسی وبسایت هایی که مشابه کسب و کار شما هستند و جزو قبای شما محسوب میشوند سر بزنید. ببینید چگونه جذب مخاطب میکنند. خلاهای محتوای آنها را پیدا کنید و از آن برای پیشرفت خود استفاده کنید.

روش سوم: محتوا تولید کنید.

تولید محتوا حائز اهمیت بسیار زیادی در بهینه سازی سایت است و از اصلی ترین روش های کاهش هزینه سئو به شمار می رود. تولید محتوا انواع مختلفی دارد مثل تولید محتوا متنی، تصویری، فیلم و پادکست. با کمی فکر وخلاقیت میتوان یک محتوای جذاب تولید کرد . این محتوا باید منحصر به فرد باشد و از کپی کردن محتوای سایت های دیگر خود داری شود. البته اگر میخواهید مورد خشم وجریمه گوگل قرار نگیرید!

اگر برای تولید محتوا میتوانید زمان بگذارید و کتاب بخوانید و در سایت های متعدد بگردید و مطمئن هستید که میتوانید متن های متفاوت و جذابی بنویسید که چه عالی! هزینه رشد و بهینه سازی وبسایت شما کمتر هم میشود. اما اگر فکر میکنید زمان کافی برای فکر کردن و مطالعه برای نوشتن را ندارید میتوانید آن را برون سپاری کنید. البته هزینه آن زیاد نخواهد بود.

 

روش چهارم: از محتوای مالتی مدیا با حجم کم استفاده کنید.

از مهم ترین روش هایی که برای کاهش هزینه سئو سایت مورد استفاده قرار می گیرد، استفاده از محتوای کم حجم و طراحی بهینه سایت به گونه ای است که صفحات با سرعت بسیار بالایی لود شوند. این عمل می تواند در مدت زمان کوتاهی گوگل و سایر موتور های جستجو را وادار کند تا به وب سایت شما رتبه های بهتری دهند. به این منظور می توانید از وب سایت ها و یا برنامه هایی استفاده کنید که برای کم حجم ساختن محتوا مورد استفاده قرار می گیرند.شما می توانید با استفاده از این روش در هزینه های خود صرفه جویی کرده و کاهش هزینه سئو سایت خود را به همراه داشته باشید.

 

کلام آخر
هزینه سئو برای بسیاری از وب سایت ها شاید مقدور نباشد و یا این هزینه باعث شود که سئو کمکی به رشد وب سایت از لحاظ اقتصادی نداشته باشد. از این روی می توانید از روش هایی که گفته شد برای بهینه سازی بهتر وب سایت خود استفاده نمایید. به یاد داشته باشید که هزینه سئو سایت شما باید مقرون به صرفه و منطقی باشد. پس اگر می خواهید هزینه سئو سایت خود را کاهش دهید از روش های فوق استفاده نمایید. همچنین تیم دیجیتال مارکتینگ شرکت برنامه نویسی راحت بین با مناسب ترین هزینه میتواند در این مسیر یاریتان دهد.

هزینه سئو سایت خود را کاهش دهید

You May Also Like