اطلاعات کامل در مورد سرور ایران

اطلاعات کامل در مورد سرور ایران

بررسی سرور ایران

سرور ایران یا ایران سرور و یا هر سرور دیگر فرصتی نو برای همه ی تولیدکننده ها و فعالان در حوزه ی ارائه ی خدمات و تولید محصولات می باشد. هر کدام از سرورهای داخلی و خارجی دارای برخی مزایا و معایبی هستند که در این قسمت از مقاله سعی بر آن داریم اطلاعاتی در مورد سرور ایران و مزیت آن و همچنین تقویت آن با سایر سرور های خارجی را بررسی کنیم .

این بررسی به شما کمک خواهد داد که بتوانید انتخابی داشته باشید در چنین شرایط بحرانی به ویژه وجود برخی از تحریم ها که روز به روز بر آن ها نیز افزوده می شود استفاده از سرور ایران محبوبیت بیشتری داشته و همچنین ما می توانیم با استفاده از حمایت تولیدات و خدمات داخل کشور گامی موثری برای دستیابی به استقلال خود برداریم .

یکی از مهمترین ویژگی های استفاده از سرور ایران که در ادامه نیز به طور جدی در مورد آن شما را مطلع خواهیم کرد، سرعت بالای سرور ایران است که سبب شده است به طور جدی وب سایت هایی که کاربران داخلی زیاد دارند را به طور جدی به سمت خود جلب کند.

اگر شما نیز صاحب وب سایتی با بیشترین کاربر داخلی هستید به شما توصیه می کنیم به طور جدی امکانات موجود در سرور ایران را بررسی کنید زیرا این تنها راه حلی خواهد بود که شما را قادر به حل مشکلات عدم دستیابی به دلیل کلیک های بیش از حد خواهد ساخت.

مزایای سرور ایران

در سال های اخیر توجه به سرور ایران، Iran server   پیشرفتی صعودی داشته است که البته برای تحقق این امر مسائل مختلفی دخیل بوده است. یکی از مهمترین دلایل که جزو مزیت های این سرور نیز می باشد وجود ویژگی های منحصر به فرد و مورد نیاز کاربران است و از سوی دیگر محدودیت های موجود در داخل کشور و خارج به گونه ای تشدید کننده ی پیشرفت سرور های  داخلی گردیده است .

با انتخاب سرور ایران می توانید ویژگی های مختلف آن را متناسب با سلیقه های گوناگون  تجربه  کنید. لازم به ذکر است معایبی نیز با این نوع سرور ها در انتظار شما است از جمله تعرفه های زیاد که مهمترین معایب این گونه سرور ها در نظر گرفته می شود.

دلیل اینکه تعرفه های داخلی معمولا نسبت به سرورهای خارجی بیشتر است می توان به هزینه ‌ی بالای دیتا و سخت افزار مربوط شود همین عامل به طور جدی کاربران را در انتخاب سرور داخلی در دو راهی قرار داده است.

اگر شما نیز نیازمند مشاوره و دریافت اطلاعات بیشتر در این مورد هستید همین اکنون با تیم راحت بین، RahatBin  با شماره های موجود بر روی وب سایت آن در ارتباط باشید. همکاران ما با داشتن تجربه ای کافی در این زمینه می توانند به آسانی همه ی مزیت و معایب را در اختیار شما قرار دهند و همچنین شما را در تصمیم گیری یاری کنند.

ویژگی های سرور ایران

از مهمترین ویژگی های سرور ایران، Iran server  می توان به موارد زیر اشاره کرد:

عدم تحریم:

وجود تحریم های سرسام آور بدون شک دارندگان وب سایت ها را نیز با مشکلات جدی روبرو ساخته است به همین دلیل دارندگان انواع وب سایت ها که از سرور خارجی برای وب خود استفاده می کنند همواره در برابر تهدید های تحریم هستند ولی استفاده از سرور ایران دیگر نگرانی یاد شده را ندارد و این موضوع از اهمیت بسیاری برخوردار است که سبب شده است کاربران تمایل به تغییر سرورهای  خود داشته باشند.

سرعت بالا:

هنگامی که کاربران داخل کشور وب سایت را در یک بستر اینترنت موجود در کشورمان لود می کنند سرعت بالایی نصیب آنها خواهد شد به همین دلیل به شدت برای دارندگان وب سایت هایی که کاربران داخلی و مخاطب داخلی بسیار دارند توصیه می شود برای دستیابی به سرعت بیشتر از سرور ایران استفاده کنند . اختلاف سرعت به قدر کافی زیاد است و این امر به دلیل وجود فاصله ی فیزیکی کم ممکن شده است.

دسترسی دائمی:

دسترسی دائمی از دیگر ویژگی های سرور ایران می باشد که می توان آن را از مزایای برخورداری از این گونه سرور ها نیز در نظر گرفت. زمانی که مشکلی در اینترنت ایران به وجود آید در این صورت دستیابی به وب سایت هایی که در بستر سرور های خارجی اجرا می شود آسان نخواهد بود و حتی ممکن است برای مدت ها امکان دستیابی برای شما فراهم نباشد . ولی از آن جا که سرور ایران بستر داخلی می باشد به صورت دائمی می تواند برای کاربران شرایط دستیابی را فراهم کند.

تفاوت سرور ایران با سایر سرور های خارجی

سرور ایران و سرور خارجی هر کدام دارای برخی مزیت ها و برخی معایب هستند ولی در حال حاضر سرور های ایران توانسته اند  به طور جدی مورد انتخاب قرار گرفته است.

با توجه به برخی از قوانین بسیاری از سازمان ها مجبور به استفاده از سرور ایران هستند زیرا در این حالت امنیت بسیاری حاکم خواهد بود و حتی ممکن است عدم پیروی چنین قوانینی عواقب زیان باری را نیز داشته باشد پس در مرحله ی اول امنیت می تواند یکی از تفاوت های اصلی سرور داخلی و خارجی در نظر گرفته شود .

البته این امنیت در برابر دستیابی اطلاعات توسط کشورهای دیگر می باشد. دستیابی به رتبه ی اول گوگل از دیگر تفاوت های به کار گیری سرور ایران و سرورهای داخلی است.

زیرا رتبه بندی گوگل بر این اساس صورت می گیرد که آیا یک وب سایت در نزدیکی کاربرانش فعالیت دارد یا نه؟ البته گوگل برای ارزیابی معیارهای دیگری را نیز ارزیابی می کند ولی مورد ذکر شده به طور جدی می تواند شما را در بین صفحات اول گوگل قرار دهد.

پس اگر به دنبال افزایش رتبه در گوگل هستید تغییر بستر وب به سرورهای داخلی می تواند با نفع شما باشد.  از مهمترین تفویت استفاده از سرور داخلی و خارجی عدم دریافت پیام ها از مخابرات داخلی می باشد . زیرا در صورت مشاهده ی وب سایت ها از طریق وی پی ان همواره پیام ها ناخواسته برای شما ارسال خواهد شد .

حال که با مزیت و معایب این نوع وب سایت ها آشنا شده اید می توانید تصمیم خوبی بر اساس ارزیابی وب سایت خود داشته باشید.

اطلاعات کامل در مورد سرور ایران

You May Also Like

دیدگاهتان را بنویسید