طراحی قالب وردپرس ایرانی

بررسی طراحی قالب وردپرس و انواع آن

طراحی قالب وردپرس یکی از مهمترین مزیت ها در وردپرس می باشد که به کاربر فرصت آن را می دهد که بر اساس سلیقه و نیاز تغییرات مطلوبی در قالب ها انجام دهد. یک برنامه نویس ماهر در این زمینه می تواند با طراحی قالب وردپرس دلخواه ظاهر وب سایت شما را به دلخواه ترین شکل تغییر دهد .

در این قسمت از مقاله سعی داریم به طور کلی اطلاعات لازم برای طراحی قالب وردپرس و البته ویژگی های بهترین نوع قالب ها را به طور کلی مورد ارزیابی قرار دهیم.

با اطلاعاتی دریافتی شما می توانید به آسانی نکات اصلی برای دستیابی به ظاهر دلخواه وب سایت را بدانید. گروه راحت بین با داشتن تجربه ی چندین ساله در این زمینه و البته تیم کارشناس و متخصص افتخار آن را داشته که با رضایت بسیار زیاد در خدمت شما باشد.

ما به آسانی می توانیم به نیازهای شما در یک وب سایت کاری دسترسی پیدا کنیم و شما را برای رسیدن به اهداف خود یاری کنیم .

آیا شما نیز به دنبال تغییر ظاهر وب سایت خود هستید؟

آیا شما نیز می خواهید با اعمال تغییرات مناسب در وب سایت خود قصد آن را دارید گامی در راستای رشد و توسعه ی کسب و کار خود بردارید؟

پس با ما در ارتباط باشید. گروه راحت بین ، RahatBin  ایده های عالی برای طراحی قالب وردپرس  را به شما ارائه خواهد داد. تیم ما توانایی آن را دارد که قالب های اختصاصی و مناسب با کسب و کار شما را به آسانی تهیه کند.

 

طراحی قالب وردپرس ایرانی

قالب های  وردپرس هم به صورت رایگان در مخزن وردپرس موجود است و هم امکان طراحی قالب وردپرس  جدید برای آنها فراهم می باشد. لازم به ذکر است اگرچه قالب های رایگان تا حدودی می توانند برای استفاده در پس زمینه ی وب سایت ها مفید باشد ولی دارای برخی از محدودیت ها و ایراد ها میباشند به همین دلیل همواره وبمستران حرفه ای ترجیح می دهند قالب های غیررایگان یا به عبارت بهتر قالب وردپرس سفارشی را در اولویت خود قرار دهند.

مزایای استفاده از قالب وردپرس

در ادامه به برخی از مزیت های اصلی طراحی قالب وردپرس ایرانی اشاره شده است. موارد  ذکر شده سبب شده است که این نوع قالب ها همواره طرفداران ویژه ای داشته باشد .

پنل مدیریتی بسیار ساده

در دسترس بودن طراح

امکان پیشرفت امکانات سایت توسط  وجود طراح قالب وردپرس

قابلیت شخصی سازی توسط  طراح قالب وردپرس

طراحی رابط کاربری به کمک  سلیقه ایرانی

تحیلی وب سایت های رقیبان و کاربران سایت قبل از طراحی

داشتن   امنیت بالا

دارای بودن پشتیبان

 

نکات مهم در  طراحی قالب وردپرس

برای طراحی قالب وردپرس در ابتدا نکات ضروری باید بررسی و ارزیابی شود. در ادامه به برخی از نکات اصلی برای طراحی قالب وردپرس اشاره شده است. طراحان همه ی اصول ها و نکات ارائه شده را برای تهیه بهترین قالب در نظر می گیرند.

طراحی قالب وردپرس با با سلیقه و  نیازهای مشتری.

پشتیبانی و رفع مشکلات سایت بدون دریافت هزینه اضافه!!

طراحی و راه اندازی وب سایت در کمترین زمان ممکن

ضمانت بازگشت هزینه در صورت وجود عدم رضایت از خدمات و البته پشتیبانی

طراحی رابط کاربری بسیار حرفه ای

اضافه نمودن بخشی به منظور پنل تنظیمات اختصاصی به پیشخوان وردپرس  برای مدیریت ساده ، بهتر و در عین حال حرفه ای تر سایت

طراحی قالب وردپرس با در نظر گرفتن بحث امنیت سایت

طراحی کردن قالب وردپرس با سرعت لود و البته  بارگذاری بالا و کدنویسی های  استاندارد

ارائه آموزش های تصویری و البته  ویدئویی به منظور  مدیریت سایت

امکان ارتقا دادن سایت در آینده در صورت وجود نیاز به یک امکان جدید

طراحی قالب وردپرس کاملا مطابق  با ورژن های جدید وردپرس که سبب از بین رفتن مشکل در صورت بروزرسانی  وردپرس

آنالیز بهتر و البته  بهینه سازی سایت بعد از طراحی آن

موارد ذکر شده در مکالمه ی ویژه با عضو فعالان وب سایت صورت می گیرد. موارد یاد شده هدف اصلی کسب و کلر ها را مشخص می کند و البته نیازهای موجود نیز به وضوح تشخیص داده می شود و این امر برای دستیابی به نتایج ایده آل  بسیار مفید خواهد بود.

در این صورت با کیفیت ترین نوع قالب با توجه به سلیقه ی دلخواه و نیازهای موجود تهیه می شود. همکاری با یک برنامه نویس  حرفه ای در طراحی قالب وردپرس  به شما فرصت این را می دهد که در سال های آتی به آسانی بتوانید کدهای ویژه ای را در پس زمینه ی وب سایت ها تغییر دهید.

یک قالب وردپرس چه کاری انجام می دهد ؟

وظیفه ی اصلی قالب وردپرس را می توان به جمع آوری محتواها و داده های ذخیره شده وردپرس و نمایش آن در انواع مرورگر ها دانست . در واقع یک قالب مشخص می کند که محتوای شما در وب سایت به چه شکلی باشد . این گونه قالب ها دارای امکانات بسیاری هستند . در واقع به کمک آن ها شما می توانید اقدامات بسیاری را به سادگی انجام دهید ولی بدون تردید کار با آن ها نیازمند تخصص و تجربه ی کافی است .

 

فایل های ضروری برای ساخت قالب وردپرس

در این قسمت از مقاله فایل های ضروری برای ساخت قالب وردپرس توضیح داده شده است . در زیر به دو فایل اصلی اشاره کرده ایم. در نظر داشته باشید هیچ ک از قالب وردپرس بدون این دو فایل کارایی نخواهند داشت.

1- فایل index.php: که اصلی ترین و مهمترین فایل قالب وردپرس می باشد.

2- فایل style.css: که اصلی تری نو مهمترین  فایل برای استایل های مختلف یک قالب وردپرس می باشد.

3- فایل های PHP: که شامل انواع Template filesها است

4- فایل های محلی سازی یا به عبارت دیگر فایل های ترجمه یا Localization files

5- فایل های CSS

6- انواع فایل های گرافیکی

7- فایل JavaScript

فایل های متنی یا Text files که به طور عمده مربوط به توضیحات لایسنس ها یا به عبارت دیگر دستورات راهنما مثل txt و یا فایل های لاگ (یا همان Changelog files) است

البته لازم به ذکر است که فایل های دیگری نیز موجود است که می تواند کارایی قالب وردپرس را ارتقا دهد ولی وجود آنها الزامی نیست، در ادامه به برخی از آن ها اشاره شده است .کار کردن با هر یک از این فایل ها نیازمند تجربه و تخصص است.

اگر در این زمینه نیازمند مشاوره  هستید گروه راحت بین  با تجربه ی کافی در این زمینه و البته گروه کارشناس در خدمت شما است. کافی است با شماره های موجود بر روی صفحه ی اصلی وب سایت با ما در تماس باشید. ما شما را در رسیدن به اهداف خود یاری خواهیم کرد.

اگر اقدامات مربوطه را با یک گروه باتجربه و متخصص در این زمینه شروع کنید به آسانی بحران های موجود مدیریت خواهد شد. به طور کامل می توانید به توانایی های ما در این زمینه اعتماد کنید.

تفاوت بین قالب وردپرس و پلاگین وردپرس

معمولا زمانیکه افراد کار با وردپرس را شروع می کنند بعد از شناخت قالب وردپرس و پلاگین وردپرس معمولا سوال هایی در مورد اینکه چه تفاوتی بین این دو است زیرا در نگاه اول وظایفی که این دو انجام می دهد بسیار مشابه است و با توجه به این شباهت چه لزومی برای داشتن این دو قابلیت جدا است. در ادامه به دو تفاوت اصلی قالب وردپرس و پلاگین پرداخته ایم:

1- یک قالب وردپرس وظیفه آن را دارد که به کنترل و مدیریت نحوه نمایش محتواهای موجود  در یک سایت وردپرس رسیدگی کند.

2- در حالی که یک پلاگین وردپرس وظیفه ی آن را دارد که کنترل و مدیریت کردن نحوه رفتار و البته امکانات مختلف یک سایت وردپرسی را انجام دهد.

 

برخی از افراد به توجه به تعریف های یاد شده وجود همپوشانی بسیار قوی بین این دو عملکرد را دلیل بر عدم تفاوت ان ها می دانند ولی در علم بررسی شبکه های کامپیوتری معمولا مرز مشخصی بین آن ها در نظر گرفته می شود.

در نظر داشته باشید اگر کارکردهای حیاتی به عهده ی قالب باشد در این صورت زمینی که کاربرد یک قالب را تغییر دهد در این صورت بسیاری از امکانات موجود در وب سایت ها به آسانی از بین خواهد رفت به همین دلیل پلاگین ها به وردپرس افزوده شده که در اثر تغییرات انجام شده بر روی قالب ها بتوان مطالب موجود بر روی وب سایت ها را حفظ کرد .

در این حالت می توان با خیال راحت دستکاری های لازم را در ظاهر سایت انجام داد. سعی کنید همواره امکانات حیاتی بر روی پلاگین باشد در این صورت نگهداری از آن ها مطمئن خواهد بود.

سفارش طراحی قالب وردپرس

برای سفارش قالب وردپرس همین اکنون می توانید با همکاران ما در تماس باشید. گروه و تیم فنی راحت بین افتخار این را دارد که در همه ی این سال ها با ارائه ی بهترین خدمات رضایت شما را کسب کند.

همه ی پیچیدگی های راه برای موفقیت در تبلیغات آن لاین و اینترنتی را می دانیم و هدف اصلی ما کمک به شما برای رسیدن به اهداف خود ک به دست آوردن سود مطلوب از تبلیغات اینترنتی است. ما تجربه ی کافی را داریم. بهتر است بدانید که وب سایت جذاب و کامل همواره می تواند جذب کننده ی مخاطب باشد. همکاران ما با دریافت اطلاعات کلی در مورد کسب و کار شما می توانند ایده های مطلوبی در مورد طراحی قالب وردپرس در اختیار شما قرار دهند.

در سفارش طراحی انواع قالب ها برای وردپرس همچنین می توانید ایده ها و سلیقه ی خود را نیز دخیل کنید و در طول پروسه ای که قالب سفارشی تهیه می شود افزونه های دلخواه را به آن اضافه کنید.

یک قالب پیشرفته در وردپرس توانایی آن را دارد که امکانات بیشتری را در اختیار وبمستران قرار دهند . هزینه های پیشنهادی نیز برای چنین قالب های سفارشی بسیار مقرون به صرفه است . تجربه ی همکاری با ما یک معامله ی  برد برد خواهد بود . برای دریافت اطلاعات کامل در مورد هزینه و البته زمان لازم برای دریافت سفارش با شماره های موجود با ما در تماس باشید .

بررسی طراحی قالب وردپرس و انواع آن

You May Also Like