ساخت تیزر و موشن گرافیک

امروزه تقریباً همه می دانند که برای تبلیغات و معرفی محصول و خدمات، بهترین راه تولید محتوای ویدیوئی است که البته اغلب آن را با تیزر تبلیغاتی مینامند .این محتوا و تیزر تبلیغاتی می تواند به سبک موشن گرافیک باشد ، یک کلیپ معرفی کسب و کار باشد، یک تیزر حرفه ای و یا سینمایی باشد و یا شاید هم یکسری کلیپ طنز و سریالی و داستانی!

موشن گرافی یا موشن گرافیک در واقع همان تصاویر متحرک و یا نوعی انیمیشن هستند که عمدتا با یک گوینده ی صدا آشنا اجرا میشود.
ولی سایر انواع تیزر های تبلیغاتی به جز موشن گرافی جزو دسته بندی تیزر های تبلیغاتی رئال محسوب میشوند.
حال اگر تیزر رئال و تیزر موشن گرافی با هم ترکیب شوند یه تیزر تبلیغاتی واقعیت افزوده تولید خواهد شد.

ما در راحت بین با بکار گیری انواع تجهیزات مدرن فیلمبرداری و صدابرداری، بهترین تصاویر زمینی و هوایی را برای شما تهیه و تدوین می کنیم.

در راحت بین حتی در صورت نیاز تیم حرفه ای گویندگان صدا آشنای رادیو و تلویزیون در خدمت شما خواهند بود.

ما در راحت بین پس از طرح سوالاتی از شما به ساخت سناریو و درواقع فیلمنامه کار می پردازیم. پس سناریو کار را جهت بازبینی و یا اصلاح در اختیار شما می گذاریم و پس از تایید شما شروع به ساخت می کنیم و تا رضایت صد در صدی شما در کنارتان خواهیم بود.

پس درنگ نکنید . تخصص مجموعه راحت بین در رساندن شما به همین اهداف است.

با ما تماس بگیرید . اگر هم الان فرصت ندارید در پایین همین صفحه در فرم تماس شماره تماس و در خواست خود را ارسال کنید و یا با سامانه پیامکی ما در ارتباط باشید تا کارشناسان ما در اولین فرصت با شما تماس بگیرند.

 

 

 

برای مشاوره رایگان و یا ثبت سفارش طراحی سایت و اپلیکیشن ،موشن گرافی ، تیزر تبلیغاتی ، سئو و دیجیتال مارکتینگ ، ثبت شرکت و برند خود کافیست با شماره 91001880-021 تماس بگیرید و یا فرم تماس را تکمیل نمایید و یا عدد 2 را به شماره 1000206405 پیامک کنید تا کارشناسان ما در اولین زمان ممکن با شما تماس بگیرند.

با راحت بین ، همه چیو راحت ببین !
طراحی سایت راحت بین ضمانت سفارش سایت و اپلیکیشن در سراسر ایران را برای شما فراهم می آورد