1-38-300x232 (1)

هزینه طراحی سایت در راحت بین

هزینه طراحی سایت با توجه به کاربرد و نوع قالب سایت بسیار متفاوت و بسته به شرکت های طراح قیمت متفاوتی دارد. در جایی مطالعه کردم پرداخت هزینه بیش از یک میلیون برای قالب های وردپرس و جوملا بیهوده است، راحت بین به عنوانی شرکتی فعال در این زمینه به شدت با این نگرش مخالف است.

ما به زیر و بم های طراحی سایت با تمام زبان ها آگاهیم. کاملا صحیح است، که وردپرس و جوملا دو بانک مهم قالب سایت هستند. ما منکر این مسئله نیستیم که این دو دارای نسخه های رایگان می باشد. چیزی که از دید همگان پنهان مانده حقایق این نسخه های رایگان است.

 

هزینه طراحی سایت با وردپرس

پاسخ واضحی راجع به هزینه طراحی سایت با وردپرس و جوملا به شما خواهم داد تا دلایل مخالفت ما برای شما آشکار شود. بیشتر نسخه های رایگان وردپرس و جوملا دمو هستند و این یعنی فقط تا مدت معینی مثلا یک تا دو ماه کار می کنند و این یعنی شما برای تمدید آن زمان باید پول پرداخت کنید که از لحاظ اقتصادی موجب زیان شما و ما است.

برخی از نمونه های رایگان، در طراحی خود دارای کد های غلط و متن باز می باشند، این یعنی امکان کلاهبرداری و ویروسی شدن سایت بالا است و چون ما خودمان هاست را ارائه میدهیم، انجام چنین ریسکی کاملا دور از عقل برای ما است.

برخی از این نسخه های رایگان ناقصند و فقط برای تبلیغ نسخه های اورجینال شرکت های معتبر در وردپرس ارائه شده اند، یعنی اصلا کار نمی کنند و برای تکمیل آن ها نیاز به زمان زیاد و مخارج هنگفتی است؛ که برای ما و شما به صرفه نیست. راحت بین سعی کرده است تا با خرید نسخه ها اورجینال این قالب سایت ها را کرک و از هزینه طراحی سایت بکاهد.

2-36-300x201

علت بالا بودن هزینه طراحی سایت با وردپرس در راحت بین

شرکت راحت بین نسخه های اورجینال را کرک می کند و کاری به نسخه های رایگان ندارد. در ضمن برای رفع ایرادات نسخه های کرک شده از زبان  asp.net استفاده کرده و چندین تیم طراح را به کار می گمارد و تمام این موارد خود به صرف هزینه نیاز دارد.

قالب سایت های کرک شده توسط کارشناسان شرکت، بارها امتحان شده و در استفاده از هاست های این شرکت بدون هیچ مشکلی کار کرده اند، این شرکت همواره به روز بوده است. در ضمن بسیاری از سایت های که خود ادعای کد نویسی از صفر تا صد یک سایت را دارند از ایمنی بسیار ضعیفی برخوردارند.

خوشبختانه وردپرس این معایب را ندارد. در جای دیگری نیز خواندم به روز رسانی های مکرر وردپرس از دیگر مشکلات کاربران ایرانی است، در راحت بین تمام تغییرات نسخه های اورجینال بررسی و به سرعت روی نسخه های کرک اعمال می شود که یعنی یک پشتیبانی تمام وقت را ارائه می کنیم.

در شرکت ما هاستینگ با نام شرکت و ایمیل مالک آن صورت می گیرد که این یعنی در صورت تعطیلی راحت بین چون آدرس اینترنتی هاست را دارید، می توانید آن را به سرور دیگری انتقال دهید و هیچ چیزی سرمایه گذاری شما را تهدید نمی کند.

هزینه طراحی سایت در راحت بین RahatBin

فاکتورهای موثر در هزینه طراحی سایت

در مطالبی خواندم که بسیاری از شرکت های طراحی سایت با جابه جایی چند کد، سایت جدیدی را می آفرینند. برخی از این شرکت ها در قبال این کار هزینه طراحی سایت را حتی بیشتر از مقدار واقعی دریافت می کنند، که این مسئله کاملا صحیح است.

اما این سایت ها در عمل، کاربردی را که در حالت اولیه خود داشته اند، را نخواهند داشت و با اندکی بررسی نسخه پشتیبان سایت می توان متوجه تغییرات شد. این جابجایی کد باعث  بهم ریختگی سایت و مشکلات متعدد هنگام استفاده از آن می شود.

شرکت راحت بین برای طراحی سایت هرگز از این سیاست استفاده نمی کند و عموما اگر چنین تغییراتی هم اعمال شود برای یک قسمت وسیع از برنامه خواهد بود و متعامدا برای رفع مشکلات حاصل نیاز به برنامه نویسی مجدد است. رعایت تمام  این نکات سبب شده است که سایت های طراحی شده در راحت بین بهتر از نسخه های اورجینال خود و حتی فاقد معایب آن ها باشند.

طراحی گرافیکی سایت نیز بسیار موثر است و در برندینگ های اختصاصی تر باعث افزایش هزینه طراحی سایت خواهد شد. به طور کلی هر عاملی که به شما کیفیت بهتری بدهد، هزینه بیشتری نیز می طلبد.

هزینه طراحی سایت در راحت بین RahatBin

سقف هزینه طراحی سایت

سقف هزینه طراحی سایت کاملا به انتظار شما از سایت و پنل مدیریتی آن بستگی دارد. برای مثال شما می خواهید مجموعه ای از نرم افزار ها را در پنل مدیریتی خود داشته باشید و با این پنل علاوه بر محتوا گذاری سایت تمام حساب های دیگر خود مثلا تلگرام، اینستاگرام و فیس بوک را کنترل کنید.

مطمئنا هزینه طراحی سایت برای این پنل مدیریتی بیشتر از یک پنل مدیریتی ساده و حتی یک سایت استاتیک است. شما انتظار دارید، سایت شما از همان ابتدا یک برندینگ کامل داشته باشد. بنابر این از تیم طراح درخواست یک گالری تصویر و فیلم می کنید، که این برای شما هزینه ساخت تیزر و بنر را به همراه می آورد.

برخی از تیزرها هزینه های میلیاردی می خواهد که مطمئنا روی هزینه نهایی موثر است. حتی این مسئله که چه نوع هاستی را خریداری کنید، نیز بر هزینه طراحی سایت موثر بوده و هزینه نهایی را افزایش می دهد. در راحت بین برای ما رضایت مشتری از هر چیزی مهمتر است و آنچه بخواهید در کمترین زمان آماده خواهد شد.

هزینه طراحی سایت در راحت بین RahatBin

کمترین  و بیشترین هزینه طراحی سایت

کمترین هزینه طراحی سایت برای سایت های استاتیک ساده می باشد، که باید به صورت سالانه توسط طراح سایت به روز رسانی شود و شما هیچ کنترلی بر روی سایت ندارید. این نوع از طراحی سایت بیشتر برای تجارت های فصلی و ناپایدار مناسب است که در بازه ای کوتاه فعالند و در این بازه تغییرات اندکی را مشاهده خواهند نمود.

بیشترین هزینه نیز برای طراحی سایت های داینامیک ریسپانسیو و بوت استرپ می باشد. این نوع از سایت بیشتر برای سایت های فروشگاهی، سازمانی و شرکتی به کار می رود. با توجه به نوع در خواست شما و آنچه از ما بخواهید هزینه طراحی سایت نیز متفاوت خواهد بود و با بهترین نحوه ممکن شما را پشتیبانی خواهیم کرد.

صداقت و نوآوری هدف ما است و ما تا آخرین لحظه بر اساس این معیار تلاش خواهیم کرد.

هزینه طراحی سایت در راحت بین

You May Also Like