با طراحی سایت بازاریابی شبکه ای درآمدتان را چند برابر کنید

طراحی سایت سازمانی

چند سالی است که بسیاری از افراد به بازاریابی شبکه ای روی آورده‌اند. حتماً می‌دانید که بازاریابی شبکه ای یا نتورک مارکتینگ (Network marketing) روش جدیدی برای فروش انواع کالاست. روشی که در آن محصولات بدون واسطه و تبلیغات به فروش می‌رسد.

درآمد بازاریابی شبکه ای از طریق فروش مستقیم محصول و ساخت زیرمجموعه تامین می‌شود. ممکن است شما هم یکی از زیرمجموعه‌های این سیستم باشید و احتمالاً برای فروش محصولاتتان به فکر طراحی سایت بازاریابی شبکه ای افتاده‌اید!

اگر این‌طور است پس باید بگوییم خوب جایی آمده‌اید چون قرار است در این مطلب از مزایای طراحی سایت بازاریابی شبکه ای بگوییم و بهترین راه طراحی سایت را به شما نشان دهیم.

راحت بین در کمترین زمان و با هزینه ای مناسب برای شما سایت فروش بازاریابی شبکه‌ای را طراحی می‌کند. کافیست با مشاوران ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنیم.

هدف از طراحی سایت بازاریابی شبکه ای چیست؟

شاید تعجب کنید اما وب‌‌سایت‌ها محل اصلی و مهم کسب درآمد شرکت‌های بازاریابی هستند، برای همین است که روز به روز به تعداد این وبسایت‌ها اضافه می‌شود. وب‌سایت‌هایی که در آن انواع محصولات یا خدمات به مشتریان ارائه می‌شود، از فروش محصولات خوراکی گرفته تا خدماتی مثل سفارش غذا و… .

بنابراین با طراحی سایت بازاریابی شبکه ای می‌توانید خرید محصول و یا دریافت خدمات را برای مشتری ساده و درآمد خودتان را چند برابر کنید.

مراحل طراحی سایت بازاریابی شبکه ای چگونه است؟

طراحی سایت بازایابی شبکه ای تا حد زیادی شبیه سایت فروشگاهی است، چراکه لازم است محصولات یا خدمات در آن دسته‌بندی شود. البته نیازی نیست که از همان ابتدا تمامی محصولاتتان را برای بازاریابی در سایت قرار دهید. شما می‌توانید این کار را با چند محصول شروع و به‌مرور به تعدادشان اضافه کنید.

فراموش نکنید که از محصولات از زوایای مختلف عکس بگیرید یا برای خدماتتان فیلم تهیه کنید. نکات مثبت و منفی محصولات و خدماتتان را هم در اختیار مشتری قرار دهید، این کار کمک می‌کند تا مشتری به شما اعتماد کند و برای خرید کردن مطمئن شود.

سعی کنید قالب سایت و رنگ‌بندی فونت را طوری انتخاب کنید که در عین جذاب بودن نسبت به طراحی سایت رقبایتان متفاوت باشد. درج قیمت محصولات هم از دیگر نکاتی است که نباید از آن غافل شوبد. چرا که مشتری بیش از هر چیزی برای اطلاع از قیمت محصولات و خدمات موردنیازش به سایت مراجعه می‌کند.

تولید محتوا و سئو سایت را هم نباید فراموش کنید چراکه این‌ها مهم‌ترین عواملی هستند که به دیده شدن سایتتان کمک می‌کنند.

طراحی سایت بازاریابی شبکه ای چه مزایایی دارد؟

1. با طراحی سایت بازاریابی شبکه ای این امکان فراهم می‌شود تا هر فرد به‌راحتی خرید کند و پورسانت مشخص‌شده برای فرد معرفی‌کننده واریز شود.

2. وضعیت بازاریابان فعال، معلق و حذف‌شده در سایت به‌راحتی قابل تشخیص و بررسی است.

3. با طراحی سایت بازاریابی شبکه ای می‌توانید بدون دردسر گزارش سفارش‌های افراد عضوشده را ثبت کنید.

4. پورسانت افراد عضوشده و همین‌طور خریدهای شخصی را می‌توانید در سایت گزارش کنید.

5. با طراحی سایت بازاریابی شبکه ای امکان مشاهده‌ی ساختار درختی اعضای مجموعه قابل مشاهده است.

6. شما با داشتن سایت می‌توانید به‌راحتی صورت حساب ماهیانه را مشاهده کنید.

با راحت بین راحت دیده شوید

همان‌طور که گفتیم برای طراحی سایت بازاریابی شبکه ای لازم است به نکات مختلفی توجه کنید. به همین دلیل لازم است که این کار را متخصصین باتجربه‌ای انجام دهند تا سایتتان بدون هیچ مشکلی راه‌اندازی شود.

بنابراین اگر به فکر طراحی سایت افتاده‌اید و به دنبال متخصص حرفه‌ای می‌گردید می‌توانید کار را به تیم راحت بین بسپارید تا نتیجه‌ی کار کاملاً مطابق با خواسته‌تان باشد!

ارسال درخواست مشاوره طراحی سایت

برای مشاوره رایگان و یا ثبت سفارش طراحی سایت و اپلیکیشن خود کافیست با ما تماس بگیرید و یا فرم تماس را تکمیل نمایید و یا عدد 2 را به شماره 1000206405 پیامک کنید تا کارشناسان ما در اولین زمان ممکن با شما تماس بگیرند.

طراحی سایت راحت بین ضمانت سفارش سایت و اپلیکیشن در سراسر ایران را برای شما فراهم می آورد

آدرس:

تهران، ولی‌عصر، نبش زعفرانیه، مجتمع تجاری اداری زعفرانیه، طبقه چهارم واحد 19

ایمیل:

info@rahatbin.com

تماس:

021-91001880

تماس با ما