زبان-های-برنامه-نویسی

انواع زبان های برنامه نویسی سایت

طراحی و راه اندازی یک سایت دو جنبه متفاوت از هم دارد، یکی طراحی گرافیکی و دیگری برنامه نویسی سایت (Site Programming).

در کل انواع زبان های طراحی سایت در چهار دسته بزرگ به نام های زبان های سمت کاربر، زبان‌های تحت وب و زبان های تحت ویندوز تقسیم می شوند. در برنامه نویسی سایت هر چهار نوع حائز اهمیت می باشد و بسته به موقعیت استفاده و رویکرد افراد موجود در تیم برای طراحی سایت به کار بسته می شوند.

سعی ما در راحت بین برنامه نویسی سایت بر اساس جدیدترین زبان ها و پیشرفته ترین الگوریتم ها می باشد. ما برنامه نویسی سایت را به عنوان نقطه شروع طراحی سایت می دانیم و بیشترین زمان را به آن اختصاص می دهیم.

زبان های برنامه نویسی سمت کاربر

در یک تعریف ساده زبان های سمت کاربر ظاهر صفحات سایت را تعریف می کند و در حقیقت طراحان  Frontend برای کد نویسی از نوع سمت کاربر استفاده می کنند.

زبان برنامه نویسی سایت های استاتیکی بیشتر از این نوع می باشد و شامل زبان های مانند CSS، جاوا اسکریپت، Htmlو جی کوئری است.

این نوع از برنامه نویسی سایت بیشتر به نام برنامه نویسیFrontend  مشهور است، و مکان تک تک اجزا و ویژگی های گرافیکی سایت را مشخص می کند.

برنامه نویسی سایت سمت کاربر آنچه قابل رویت است را برای بینندگان سایت ها به وجود می آورد.

در RahatBin متخصصین ما با استفاده از این نوع زبان برنامه نویسی موفق به ساخت سایت های متنوع از لحاظ گرافیکی گشته اند.

شما آزاد هستید هر گونه ناوبری و هر ویژگی ظاهری را که دوست دارید، از طراحان Frontend و گرافیست های ما بخواهید.

بیشتر بخوانیم: طراحی سایت به زبان پایتون 

زبان های برنامه نویسی سمت سرور

برنامه نویسی سایت به روش سمت سرور خود صفحات را تعریف می کند. طراحان Backend از طراحی سمت سرور برای تعریف نوع سایت  دینامیکی یا استاتیکی استفاده می کنند.

این نوع از برنامه نویسی سایت نقشه کلی سایت، جایگاه هر صفحه و ویژگی های سایت مثل ریسپانسیو بودن آن را مشخص می کند.

شامل زبان های مانند زبان برنامه نویسی ASP.Net، زبان برنامه نویسی روبی، زبان برنامه نویسی جاوا، زبان برنامه نویسی PHP، زبان برنامه نویسی پرل و زبان برنامه نویسی پایتون است.

ما در راحت بین با سبک سازی بیشتر قالب های وردپرس در طراحی Backend موفق به افزایش سرعت لود شدن صفحات و ساخت پنل مدیریتی قوی با سطوح دسترسی مختلف و منطبق بر نیازهای مالکان سایت ها شده ایم.

زبان های برنامه نویسی تحت وب

برنامه نویسی تحت وب نوعی از برنامه نویسی است که اپلیکیشن یا آنچه با آن به وجود می آید، با اینترنت کار می کند.

برنامه نویسی سایت (Site Programming) تنها با استفاده از زبان برنامه نویسی تحت وب مقدور است.

از معایب این نرم افزار ها می توان به قطع ارتباط در صورت کند بودن اینترنت یا عدم وجود آن اشاره کرد. این نوع از برنامه نویسی برای پردازش بالا مناسب نمی باشد و پایین بودن سرعت آن نسبت به برنامه های تحت ویندوز از دیگر معایب آن است.

تمام زبان های برنامه نویسی سمت کاربر و سمت سرور بجز پرل که حالت ترکیبی دارد در این دسته قرار می گیرند. متخصصین RahatBin با دانش کامل در زمینه انواع زبان های مبتنی بر وب موفق به ساخت و اجرای انواع اپلیکیشن های اندرویدی و سایت های مختلف شده اند.

زبان های برنامه نویسی تحت ویندوز

این نوع از زبان برنامه نویسی بیشتر برای اپلیکیشن های افلاین و کاربردی ویندوز و اندروید به کار بسته شده است. بیشتر مرورگر ها و پایگاه های داده بر اساس زبان های برنامه نویسی تحت ویندوز ایجاد شده اند و از معروفترین زبان های تحت ویندوز می توان به سی، سی شارپ، سی پلاس پلاس، دلفی و پرل اشاره کرد.

متخصصین راحت بین به طور کامل با زبان های دلفی و پرل آشنا هستند و با استفاده از این دو زبان برنامه نویسی موفق به ساخت اپلیکیشن های گشته اند، که تا ساعت ها پس از قطع اینترنت می توانید اطلاعات لود شده در آن را ببینید.

اهمیت برنامه نویسی سایت در طراحی سایت

برنامه نویسی سایت یکی از ارکان اصلی طراحی سایت است و یقینا از افکار برنامه نویس سرچشمه می گیرید. برنامه نویسی سایت می تواند روی سرعت پاسخگویی آن به وب سرور ها و سرعت نهایی لود شدن آن تاثیر بگذارد.

در حقیقت برنامه نویسی سایت آن چیزی است، که یک سایت را به وجود می آورد . کامپیوتر شما به صورت خودکار نمی تواند به سیستم بگوید، چنین ویژگی را داشته باش. آنچه برای کامپیوتر و سایت ایجاد هوش مصنوعی می کند و آن را برای تعامل با انسان سازگار می کند برنامه نویسی است.

برنامه نویسی ساختمان واقعی یک سایت است و همان چیزی است، که کیفیت آن سایر قسمت های سایت را نیز تحت تاثیر می گذارد.  مجموعه ای از بهترین برنامه نویسان ایرانی را به کار گرفته ایم تا کیفیتی در خور آبروی ایران و ایرانی ارائه کنیم.

بهترین زبان برنامه نویسی سایت

بهترین زبان های برنامه نویسی سایتASP.NET و  PHPمی باشند، که در طراحی سایت های وردپرس و جوملا که حوزه ی اصلی فعالیت های راحت بین است نیز به کار رفته اند.

سرعت، سهولت و امنیت از عواملی است که سبب برتری این دو زبان گشته است. با این حال میزان امنیت ASP.NET  بیشتر از PHP است.

از دیگر تفاوت های این دو می توان به سیستم عامل این دو اشاره کرد که برای PHP لینوکس و برای ASP.NET ویندوز می باشد. ما درRahatBin   سعی کردیم، در زمینه طراحی سایت بهترین باشیم و هر نوع سیستم عاملی را پوشش دهیم.

مزایای برنامه نویسی سایت در راحت بین

ما سعی کردیم بهترین ها را با هم و در کنار هم داشته باشیم. ما پس از شنیدن خواسته های شما قادر هستیم هر نوع سایت را طراحی کنیم.

تیم های ما با گرد هم آمدن جمعی از بهترین گرافیست ها و طراحان Backend و Frontend پدید آمده است و آنچه ما ارائه می کنیم بارها با موفقیت تست شده است.

در ضمن راحت بین به عنوان یک آژانس بازاریابی امکان دیجیتال مارکتینگ در عالی ترین سطح را دارا است.  در طراحی سایت در کنار راحت بین دیگر لازم نیست پیگیر مسائلی از قبیل برندینگ و هاستینگ باشید، ما همه چیز را درست می کنیم.

شرکت راحت بین به عنوان شرکتی جامع در هر لحظه و شرایطی آماده ارائه خدمات به شما هموطنان عزیز می باشد.

انواع زبان های برنامه نویسی سایت

You May Also Like

دیدگاهتان را بنویسید