تاثیر ریپورتاژ نویسی در سئو

رپورتاژ نویسی بر حسب قوانین سئو

ریپورتاژ نویسی امروزه اهمیت زیادی دارد. بسیاری از وب سایت ها امروزه دیگر فقط به مقالات خبری اکتفا نمی کنند و می‌خواهند محتوا و مطالبی را در وبسایت خود انتشار دهند که علاوه بر خبری بودن، تبلیغاتی هم باشد و کاربر را به سمت محصولات و یا خدمات سایت سوق دهد.

این کار را یک مقاله عادی که صرفاً حاوی اطلاعات است نمی تواند انجام دهد و شما باید از ریپورتاژ نویسی استفاده کنید.

اما اینکه یک متن ریپورتاژی بنویسید که بر حسب قوانین سئو باشد که هم گوگل آن را تایید کند و هم کاربری که در حال خواندن آن است جذب آن شود، از اهمیت زیادی برخوردار است که ما در این مقاله سعی داریم در مورد رابطه ریپورتاژ نویسی بر حسب قوانین سئو سایت صحبت کنیم. با ما همراه باشید.

رابطه سئو و محتوای ریپورتاژی

محتوا هر چه که باشد، باید بر روی آن اقداماتی خاص صورت پذیرد تا مورد تایید موتورهای جستجو قرار بگیرد و این موتورها، آن را به صفحات اول گوگل بیاورند. با توجه به این موضوع، شما اگر یک محتوا می خواهید تولید کنید که از کیفیت کافی برخوردار است، باید قوانین سئو را روی آن اعمال نمایید.

متن ریپورتاژ نیز نوعی محتوا است که باید روی آن کارهای خاصی صورت پذیرد تا مورد تایید گوگل و موتورهای جستجو قرار بگیرد. در ادامه روش های تاثیر گذار در رابطه با سئو و محتوای ریپورتاژی را به شما معرفی می کنیم که به واسطه ی آنها بتوانید محتوای خود را سئو کرده و به صفحات اول گوگل بیاورید.

استفاده از کلمات کلیدی مناسب در ریپورتاژ نویسی

همواره کلمات کلیدی برای موتورهای جستجو از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند. سعی کنید کلمات کلیدی مناسبی را برای این کار انتخاب کنید. به عنوان مثال برای ریپورتاژ آگهی Advertorial یا تبلیغاتی شما باید از کلماتی استفاده کنید که می دانید کاربر آنها را به قصد خرید و … جستجو خواهد کرد.
مثلا اگر در زمین خرید و فروش لوازم الکترونیکی فعالیت می کنید، کلمه های کلیدی مناسب برای شما می تواند خرید لوازم الکترونیکی، فروش لوازم الکترونیکی، قیمت لوازم الکترونیکی، فروشگاه لوازم الکترونیکی و … باشد! اگر به این کلمات دقت کنید، متوجه خواهید شد که در همه ی آنها کلمات تجاری مانند قیمت، فروش، خرید و … به کار رفته است. زمانی که از این کلمات استفاده کنید، کاربر با جستجوی آنها در گوگل می تواند به محتوای شما هدایت شود.

استفاده از کلمات کلیدی مناسب در ریپورتاژ نویسی

در ریپورتاژ نویسی از کلمات کلیدی مناسب استفاده کنید

البته فراموش نکنید که از اینگونه کلمات و عناوین تجاری به مقدار زیاد هم استفاده نکنید! چرا که کاربر متوجه تبلیغاتی بودن متن شما می شود و به آن توجهی نخواهد کرد.

استفاده از تیترهای مناسب در ریپورتاژ نویسی

مسئله ی دیگری که باید در ریپورتاژ نویسی به آن توجه ویژه ای داشته باشید، این است که برای محتوای خود از تیترهای مناسب استفاده کنید.

تیترهایی معمولا مناسب ریپورتاژ آگهی یا Advertorial هستند که کلمات کلیدی در آنها نهفته شده باشد و کاربر را کنکجاو کند که در مورد یک محصول بخواهد اطلاعات بیشتری به دست بیاورد.

به عنوان مثال استفاده از تیتری مانند شناخت بهترین فروشگاه لوازم الکترونیکی می تواند مناسب باشد و شما برای یک متن ریپورتاژی می توانید از آن در محتوای خود استفاده نمایید.

هر چه تیترها ذهن کاربر را بیشتر درگیر کنند، تاثیرگذاریشان بیشتر خواهد بود. البته لازم به ذکر است که بگوییم تیترها نیز برای سئو سایت اهمیت فوق العاده ای دارند که اگر این مسئله را هم نادیده بگیریم و فقط در رابطه با کاربران سایت بخواهیم صحبت کنیم، تیترها می توانند اولین چیزهایی باشند که کاربر آنها را بررسی می کند و از روی آنها ارزش مقاله را پیش بینی خواهد نمود.

میزان تیترها در مقالات بسته به تعداد کلمات شما است که می توانید به عنوان مثال در هر 200 یا 250 کلمه از یک تیتر برای ریپورتاژ آگهی یا Advertorial خود استفاده کنید.

در ریپورتاژ نویسی از تیترهای مناسبی استفاده نمایید

در ریپورتاژ نویسی از تیترهای مناسبی استفاده نمایید

 

پیشنهاد ما:
اگر به دنبال بهترین نتیجه از ریپورتاژ آگهی ها برای کسب و کار خود هستید میتوانید این کار را به ما بسپارید. ما با بررسی کامل کسب و کار شما و هدف شما برای رپورتاژ، در بهترین و مرتبط ترین سایت ها به تجارت شما ریپورتاژهای با کیفیت انجام میدهیم تا بهترین بک لینک ها برای سایت شما ساخته شود. برای این کار با ما تماس بگیرید یا شماره خود را وارد کنید تا مشاوران ما با شما تماس بگیرند. تماس با راحت‌بین

 

 

لینک دهی در ریپورتاژ نویسی

لینک دهی بیش از اندازه می تواند مقاله شما را بی ارزش کند! دلیل این مسئله در این است که موتور جستجوگر جدای از مقاله به بررسی لینک ها هم می پردازد که هر لینک را که شما اضافه کنید، می توان گفت که به میزانی از ارزش مقاله شما کاسته می شود. پس همواره سعی کنید که لینک دهی داخلی و خارجی مناسبی در ریپورتاژ نویسی داشته باشید.

در بخش های مختلف ریپورتاژ آگهی یا Advertorial خود میتوانید مقالات مرتبط را لینک کنید. به عنوان مثال اگر در مورد همان کلمات کلیدی که در مورد لوازم الکترونیکی بود بخواهیم صحبت کنیم، ممکن است مقاله به جایی هدایت شود که در مورد لپ تاپ و … صحبت می کند! اگر شما یک محتوای مناسب در رابطه با لپتاپ داشتید، می توانید همان را به این کلمه در این محتوا لینک دهید.

به این شکل کاربر می تواند در مورد یک موضوع اطلاعات بیشتری در زمینه کاری شما به دست بیاورد و به این صورت امکان خرید یک محصول از سوی وی بیشتر خواهد بود.

طول مناسب محتوا در ریپورتاژ نویسی

طول محتوا مسئله ی دیگری است که باید به آن توجه کنید. محتوا اگر خیلی کم باشد، کاربر به آن توجهی نخواهد کرد و اگر خیلی زیاد باشد، حوصله ی کاربر را سر خواهد برد. سعی کنید همیشه به میزان لازم محتوا نویسی کنید و فقط مواردی را ذکر کنید که می دانید مورد نیاز کاربر است.

 

در واقع محتوای طولانی با ارزش برای موتورهای جستجو بسیار مهم شناخته می شوند! اما اگر محتوای ارزشمند ندارید، سعی نکنید طول ریپورتاژ آگهی یا Advertorial خود را با کلمات و جملات بیهوده افزایش دهید. برای موتورهای جستجو مقالات بالای 1000 کلمه مناسب و مفید هستند. سعی کنید محتواهای کمتر از 300 کلمه هم ننویسید. در طول این کلمات شما هم باید از جملات خبری استفاده کنید و هم جملات ریپورتاژی که به نوعی کاربر را به سوی محصول مورد نظرتان سوق می دهند.

به واسطه ی این موارد شما می توانید ریپورتاژ نویسی مطابق با قوانین سئو داشته باشید که بسیار عالی است و اگر بتوانید طبق این اصول محتوای ریپورتاژی خود را بنویسید، قطعا خواهید توانست در مدتی اندک، مقاله خود را به صفحات اول گوگل آورده و از نظر موتورهای جستجو مقاله تان را به عنوان یک مقاله ارزشمند مشخص کنید.

رپورتاژ نویسی بر حسب قوانین سئو

You May Also Like