سایت فروش - راحت بین

سایت فروش و 4 نکته برای موفقیت در فروش آنلاین

بی‌شک شما هم بیشتر از هرزمانی در دو سال گذشته صحبت‌هایی در مورد مشاغل آنلاین شنیده‌اید. داشتن سایت فروش و پیوستن به کسب‌وکارهای اینترنتی پس از شروع پاندمی کرونا شدت گرفت. حالا انگار با هر پلک زدنی یک کسب‌وکار جدید ارائه خدماتش را به صورت آنلاین شروع می‌کند. واقعیت این است که شروع کردن کسب‌وکار آنلاین به‌خصوص داشتن یک سایت فروشگاهی بسیار آسان و کم‌هزینه‌تر از اجاره مغازه است. اما برای موفقیت در این مسیر باید قدم‌های اول را محکم و صحیح بردارید. اگر در تجارت خود تازه‌کار هستید، این مقاله بهترین نقطه برای شروع است.

شما باید درک کنید که ایجاد یک کسب‌وکار آنلاین و داشتن یک سایت فروش موفق یک شبه اتفاق نمی‌افتد. نکاتی وجود دارد که باید پیش از شروع در نظر بگیرید و مراحلی که باید برای موفقیت در این راه دنبال کنید. در این مقاله از راحت بین سعی کردیم که با لیست کردن 4 نکته کلیدی برای داشتن یک کسب‌وکار آنلاین به شما برای ورود به تجارت اینترنتی کمک کنیم. با ما همراه باشید.

سایت فروش - راحت بین

قدم اول: طراحی سایت فروشگاهی

ساخت یک شرکت اینترنتی یا شروع فروش آنلاین بدون داشتن وب‌سایت غیرممکن است. وب‌سایت به عنوان مرکز کسب‌وکار آنلاین شما به دیگران معرفی می‌شود. سایت شما به کمک موتورهای جستجو در معرض بازدید عموم قرار می‌گیرد و به بیانی دیگر کانون برند شماست. داشتن یک سایت حرفه‌ای به شما کمک می‌کند شناخته شوید و اولین قدم برای موفقیت در حوزه فروش آنلاین را به درستی بردارید.

وقتی این امکان را به مشتریان خود می‌دهید که خدمات شما را با یک جستجوی ساده از طریق موتورهای جستجوگر بررسی کنند، در ذهن آن‌ها حرفه‌ای‌تر به نظر می‌رسید. فراموش نکنید که اولین برداشت‌ها بسیار مهم هستند! وقتی شخصی از وب‌سایت شرکت یا سایت فروش شما بازدید می‌کند چنانچه در نظر اول از حیث طراحی و محتوا حرفه‌ای به نظر برسید، قطعاً در ثبت اولین برداشت‌های مثبت در ذهن مشتری پیروز خواهید بود.

اگر هیچ تخصصی در حوزه طراحی و ساخت سایت فروشگاهی ندارید بهتر است راه اندازه سایت فروش خود را به یک تیم متخصص بسپارید. ما در مجموعه راحت بین، سرعت و جایگاه عالی سایت شما را تضمین می‌کنیم. در گروه ما مجموعه‌ای از بهترین گرافیست‌ها و کد نویسان همراه شما خواهند بود تا هر نوع سایتی را برای شما کد نویسی و طراحی کنند.

نمونه کارهای طراحی سایت تیم راحت بین

سایت فروش - راحت بین

قدم دوم: داشتن لوگو

داشتن سایت فروش به تنهایی کافی نیست. اگر در کسب‌وکار خود تازه‌وارد هستید، ممکن است اهمیت برند سازی را ندانید. ساختن یک برند برای موفقیت شما در دنیای تجارت آنلاین ضروری است. شاید متوجه شده باشید که در هر زمینه‌ای بعضی سایت‌ها به نسبت دیگر سایت‌ها با محتوای مشابه قدری معتبرتر به نظر می‌رسند. علت این امر برند سازی حرفه‌ای این سایت‌ها و اثرگذاری مثبت در ذهن مشتریان است.

برای شروع برند خود، به یک لوگو نیاز دارید. حواستان باشد که الان زمان مناسبی برای صرفه‌جویی نیست. برند و لوگو شما قابلیت تغییر یا بهینه‌سازی را ندارد، لوگو معرف کسب‌وکار شماست و تا پایان مسیر کاری با شما همراه است پس حتی اگر در کارتان مبتدی هستید برای این بخش هزینه کنید تا این وجهه از کار و فعالیت شما به اندازه کافی حرفه‌ای به نظر برسد.

فراموش نکنید که ترکیب رنگ‌ها و فونت‌ها برای ساخت لوگو بسیار اهمیت دارد و باید ارتباط معنایی با نوع کسب‌وکار شما داشته باشد. گذشته از این ترکیب رنگ لوگو و سایت فروش هم باید مرتبط باشند. تصور کنید که تنها 10 ثانیه برای جلب نظر مشتریانی که وارد وب‌سایت شما می‌شوند فرصت دارید. اگر به هماهنگی جلوه‌های بصری اهمیت ندهید در جذب مشتری با مشکل روبرو خواهید شد.

طراحی برند و لوگو برای یک تجارت نوپا کار ساده‌ای نیست. اگر خودتان تخصصی در این زمینه ندارید بهتر است به کمک افرادی متخصص به بهترین نتیجه دستیابید. ما در مجموعه راحت بین متخصصانی داریم که با استفاده از خدمات نام تجاری‌ و راهنمای انتخاب اسم برند به شما کمک می‌کنند یک نام و لوگوی حرفه‌ای داشته باشید.

قدم سوم: پیوستن به رسانه‌های اجتماعی

داشتن یک سایت فروشگاهی حرفه‌ای و لوگو خوب است اما برای موفقیت در این حوزه کافی نیست. درست است که شما پس از طراحی و ساخت سایت فروش مقداری ترافیک از سمت موتورهای جستجو دریافت می‌کنید، اما این به تنهایی کافی نیست. شما باید به بازاریابی کسب‌وکار آنلاین خود فکر کنید. یکی از کم‌هزینه‌ترین راه‌ها برای معرفی بیشتر شما رسانه‌های اجتماعی است.

در دهه گذشته، حضور و فعالیت مردم در رسانه‌های اجتماعی دنیای تجارت آنلاین را متحول کرد. رسانه‌ها به صاحبان مشاغل آنلاین این فرصت را می‌دهند تا سایت فروش خود را با کمترین هزینه به دیگران معرفی کنند. کافیست در چند اپلیکیشن محبوب یک حساب کاربری با نام تجاری خود ایجاد کنید، برای مثال اینستاگرام از بهترین رسانه‌های اجتماعی برای ایجاد تعامل با مشتریان شماست.

سایت فروش - راحت بین

قدم چهارم: داشتن یک وبلاگ

چند بار برای شما پیش آمده که چیزی را جستجو کنید، پاسخ خود را در یک وبلاگ پیدا کنید و در نهایت به وب‌سایت کسی برسید؟ این اتفاق بسیار معمول و راه بسیار مؤثری برای رشد یک شرکت آنلاین است، در این مسیر شما بی‌آنکه بدانید به مشتریان آن وب‌سایت اضافه می‌شوید.

وبلاگ‌ها ابزاری فوق‌العاده برای کسب‌وکارهای آنلاین هستند. برای رسیدن به موفقیت باید صفحه جدیدی تحت عنوان وبلاگ یا مقالات را به سایت فروش خود اضافه کنید. البته این کافی نیست شما باید مقالاتی مرتبط با کسب‌وکارتان را بر روی این صفحه بارگذاری کنید. فراموش نکنید که نوشتن محتوا اصول خاص خود را دارد، اما به طور کلی باید ساده، روان، مرتبط با حوزه فعالیت شما و جذاب باشد.

این یک روش ثابت شده برای جذب مشتری است و هر کسب‌وکار آنلاین برای موفقیت به آن نیاز دارد. وبلاگ را به عنوان یک دعوت‌نامه کوچک برای مشتریان در نظر بگیرید و تولید محتوا برای این بخش را به دست افراد متخصص بسپارید. تیم محتوای ما در راحت بین می‌تواند به شما برای تولید محتوا جذاب و سئو شده کمک کند.

این چهار مورد به شما کمک می‌کند تا از تجارت نوپای خود یک کسب‌وکار آنلاین موفق بسازید؛ اما فراموش نکنید که اصل اول کیفیت خدمات و محصولات است. ما در راحت بین برای استارتاپ های نوپا شرایط ویژه‌ای در نظر گرفته‌ایم، تضمین کیفیت خدمات و محصولات با طراحی یک سایت فروش حرفه‌ای و تضمین موفقیت کسب‌وکار آنلاین شما با راحت بین!

برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه طراحی سایت فروشگاهی با مشاوران ما تماس بگیرید. مشاوران ما با توجه به نیاز شما بهترین و مناسب‌ترین راه‌حل را ارائه می‌دهند.

tel:021-91001880

سایت فروش و 4 نکته برای موفقیت در فروش آنلاین

You May Also Like