راحت بین | تبلیغات در مترو به چه شکلی است

تبلیغات در مترو به چه شکلی است

تبلیغات مترو چیست؟ تعریف تبلیغات مترو نمایشگرهای تبلیغاتی است که در داخل قطارهای مترو یا ایستگاههای داخل یا روی سکوهای مترو قرار داده شده است.

 

Blue Line Media یک شرکت تبلیغاتی مترو است که تبلیغات را در داخل ایستگاه ها و سکوهای مترو ، در داخل اتومبیل های مترو ، در نقاط ورودی / خروجی ایستگاه ها (پنل های شهری) ، بر روی دیوار ایستگاه ها ، ساعت ها ، در پایانه های بلیط و نمایشگرهای مختلف دیگر ارائه می دهد.

همچنین در بسیاری از ایستگاه ها با نرخ های مختلف از ده ها تا صدها هزار دلار در هر دوره نیز موجود است.

هنگامی که monday.com ، یک استارتاپی که یک پلت فرم مدیریت تیمی آنلاین برای مشاغل ارائه می داد ، به دنبال تقویت آگاهی از برند بود ، یک مکان تبلیغاتی غیرمعمول – سیستم شلوغ و پرشکوه مترو شهر نیویورک را انتخاب کرد.

در اکتبر گذشته ، کلیه فضای تبلیغاتی را در ایستگاه های قطار Union Manhattan Union و Bryant Park خریداری کرد ، و با استفاده از این پیام رمزنگاری شده ، “هر دو سطح از بازوهای چرخشی تا ستون های مزینین را گچ زد.”

امسال ، این دو کمپین اضافی افزایش یافت و نیمی از فضای تبلیغ را در 570 دستگاه قطار در سراسر سیستم 6،636 اتومبیل خریداری کرد.

نقش تبلیغات در مترو بر استارت آپ

جوئل گلدشتاین ، رهبر بازاریابی خلاق این شرکت می گوید ، اگر می خواهید به رهبران فکری نیویورک سیتی برسید ، مترو راه بسیار خوبی برای رسیدن به آنها است. وی می گوید: “در چند سال گذشته یک روند بزرگ تبلیغات استارتاپ ها در مترو شهر نیویورک وجود دارد.”

تا همین اواخر ، تبلیغات در مترو عمدتا شامل تبلیغات مدارس تجارت محلی ، وکلا در زمینه طلاق و جراحان پلاستیک بود. اکنون ، این گزینه انتخاب بعید برای راه اندازی های محلی است. طبق اعلام اداره حمل و نقل کلان شهرها ، در دو سال گذشته بیش از 200 چنین مشاغل تبلیغاتی در سیستم مترو آغاز شده اند.

 

جانو لیبر ، مدیر ارشد توسعه MTA می گوید: “استارتاپ های موفق ارزش تبلیغات در متروهای MTA را درک می کنند ، و ما مطمئناً از درآمد حاصل از آن استقبال می کنیم.”

شرکت های نوپا می گویند که با 6 میلیون سوار روزانه خود در مترو پریدند زیرا راهی ارزان برای دستیابی به مخاطبان انبوه ارائه می داد. این پاسخ استارتاپ ضعیف به یک تبلیغ Super Bowl بود.

لئو وانگ ، بنیانگذار و مدیرعامل Buffy ، یک شروع کار اجناس خانگی مستقر در منهتن که می گوید در قطار تبلیغ می کند ، می گوید: “اکنون این تغییر است. او می گوید با توجه به افزایش تقاضا ، تبلیغات مترو دیگر یک معامله نیست.

الكساندرا فاین ، بنیانگذار و مدیر عامل شركت Dame Products كه از ابتدای فعالیت اسباب بازی های جنسی مبتنی بر بروكلین است ، می خواهد در مترو تبلیغاتی بد كند ، شركت وی در ماه ژوئن پس از آنكه از حمل پوسترهای Dame خودداری كرد ، با اعتراض به ممنوعیت خود از MTA شکایت كرد.

خانم فاین ، که ویبره های شرکتش را “محصول سلامتی” می داند ، می گوید جایگزینی برای تبلیغات مترو وجود ندارد.

او می گوید ، این فقط مصرف کنندگان نیستند که قطار می گذرانند بلکه این کارمندان بالقوه ، سرمایه گذاران و تأثیرگذار هستند. او می گوید: “اگر می خواهید در Vogue یا Cosmo باشید ، بسیاری از این نویسندگان و سردبیران در مترو شهر نیویورک سوار می شوند.”

“این ممکن است احمقانه باشد ، اما این عامل X در مورد مترو ، این پرستیژ نیز وجود دارد.” “این همان کاری است که استارتاپ ها انجام می دهند.”

راحت بین | تبلیغات در مترو به چه شکلی استتبلیغات در مترو به چه شکلی است

 

تاریخچه تبلیغات در مترو

بازاریابان می گویند اولین راه اندازی تبلیغات  در مترو ، کاسپر بود که یک تشک در جعبه مستقر در منهتن بود. نیل پاریخ ، بنیانگذار و مدیر ارشد استراتژی می گوید: “ما با خوشحالی اعتبار را به دست خواهیم آورد.”

در سال 2014 ، كاسپر راه اندازی كوچكی بود كه به دنبال خاموش كردن صنعت تشك خواب آلود بود. این فرصت مشابهی را برای ایجاد اختلال در تبلیغات در مترو دید.

آقای پاریخ می گوید: “این یک مخاطب اسیر را ارائه می داد ، اما وقتی نگاه کردید ، تبلیغات بسیار وحشتناک بودند.”

پس از اولین دور بزرگ بودجه ، کاسپر در ژانویه سال 2015 قمار بازی کرد ، و تمام فضای داخلی نیم قطار اتومبیل را خریداری کرد و هر پنل تبلیغاتی را با یک پیام متفاوت سفارشی کرد ، داستانی هوشمندانه ای را ایجاد کرد که طول خودرو را در پیش گرفت.

این حرکت باعث تقلید بسیاری شد و شرکت های نوپا را برای تولید هوشمندانه ترین و تعاملی ترین تبلیغات با یکدیگر رقابت کردند. جف بروکس ، مدیر ارشد بازاریابی کاسپر می گوید ، این نوار در حال افزایش است. آخرین کمپین این شرکت که در داخل کشور ایجاد شده است ، دارای پازل های تصویری و برچسب عنوان “خواب جواب است.”

 

مشاغلی که به دنبال تبلیغات در مترو و در ترانزیت شهری هستند ، از طریق OUTFRONT Media ، یک آژانس تبلیغاتی بزرگ “خارج از خانه” که دارای قرارداد انحصاری با MTA است برای فروش تبلیغات در هر سکوی قطار و سمت اتوبوس در سیستم ، می گویند ، و 130 هزار اسلات تبلیغ را ذکر نمی کند. داخل اتومبیل های مترو.

OUTFRONT همه چیز را کنترل می کند. حتی 75 کارگر که کارت ها و پوسترها را نصب می کنند ، کارمندان OUTFRONT هستند.

تبلیغات ارزان نیست. شرکت های نوپا که طی یک سال گذشته با آژانس کار کرده اند می گویند قیمت تبلیغات در کنار 75 اتوبوس منهتن به مدت چهار هفته از حدود 60 هزار دلار شروع می شود. تبلیغات روی 1000 کارت مترو داخلی به مدت چهار هفته پراکنده در کل سیستم از 50،000 دلار شروع می شود. تقریباً 300000 دلار برای چهار هفته کل نیمی از 570 خودرو خریداری می کند. OUTFRONT ، که قیمت ها را نشان نمی دهد ، می گوید که این نرخ ها منسوخ شده اند و بالا رفته اند.

استارتاپ ها می گویند که آنها به طور کلی از نتایج خرید تبلیغاتی خود راضی هستند ، اما واقعیت های فیزیکی تبلیغات در مترو زیرزمینی می تواند یک تنظیم چالش برانگیز را برای یک برند دیجیتال به وجود آورد.

شین پیتسون ، معاون توسعه با شرکت بهداشت دهان و دندان Quip ، می گوید که در مقایسه با تبلیغات آنلاین ، تبلیغات در مترو برنامه ریزی و تعهد بسیار پیشرفته تری می گیرد ، به ذکر پوسترهای گاه به گاه نصب شده وارونه نیست.

و در حالی که OUTFRONT می گوید هرگونه پوستر آسیب دیده ظرف 24 ساعت برداشته می شود ، تبلیغات در مترو یک هدف آسان برای سرگردانی است که به دنبال اظهارنظر در مورد پیام های بازاریابی هستند.

 

به عنوان مثال ، کمپین مترو “در کارهایی که ما به آنها اعتماد می کنیم” مشهور و بسیار موفق برای بازار آزاد خدمات تجاری Fiver ، در برخی موارد برای نوشتن نظراتی مانند “پیوستن به اتحادیه ، با هم برای پرداخت هزینه بالاتر” قرار گرفت.

معاون پرزیدنت برند دانکن پرنده می گوید: “یک حرکت هنری کاملاً خیابانی وجود دارد که می تواند تصاویر را در تبلیغات در مترو شهر نیویورک تنظیم کند.” “من به عنوان یک نیویورکر ، آن را دوست دارم. به عنوان یک بازاریاب ، بستگی به این دارد که چگونه کسی آن را تنظیم می کند. ”

تبلیغات در مترو به چه شکلی است

You May Also Like