خدمات دیجیتال مارکتینگ - راحت بین

خدمات دیجیتال مارکتینگ - راحت بین

خدمات دیجیتال مارکتینگ شامل چه مواردی است؟

اگر صاحب یک کسب و کار اینترنتی هستید و یا می‌خواهید کسب و کارتان را در سطح اینترنت گسترش دهید، قطعا به یک شرکت ارائه دهنده خدمات دیجیتال مارکتینگ نیاز دارید تا اقدامات موردنیاز برای توسعه شرکت یا فروشگاه اینترنتی شما را به انجام برساند. ما پیش از این در مقاله‌ای مجزا از راحت بین شما را با مفهوم دیجیتال مارکتینگ آشنا کردیم و حالا قصد داریم در ادامه آن به بررسی خدمات ارائه شده توسط یک شرکت دیجیتال مارکتینگ بپردازیم.

اگر هیچ سر رشته‌ای در این زمینه نداشته باشید قطعا نیاز است که پیش از انتخاب تیم دیجیتال مارکتینگ با انواع خدمات آن‌ها آشنا شوید، شما باید بدانید این شرکت‌ها دقیقا چه خدماتی را به مشتریان خود ارائه می‌کنند تا بتوانید از این طریق برای انتخاب مناسب‌ترین شرکت دیجیتال مارکتینگ در توسعه کسب و کار اینترنتی خود قدم بردارید.

به طور خلاصه می‌توان گفت خدمات دیجیتال مارکتینگ شامل تبلیغات اینترنتی فروشگاه اینترنتی چون تبلیغات گوگل، تبلیغات فضای مجازی ،خدمات طراحی سایت ، خدمات بهینه سازی سایت ، طراحی کمپین تبلیغاتی ، تولید محتوای باکیفیت و سئو یا بهینه سازی موتورهای جستجو است.

خدمات دیجیتال مارکتینگ - راحت بین

لیست انواع خدمات دیجیتال مارکتینگ

  • طراحی سایت و اپلیکیشن
  • خدمات وبمستری و بهینه سازی سایت
  • تولید و بهینه سازی محتوا
  • بهینه سازی موتورهای جستجو (سئو)
  • بازاریابی موتورهای جستجو ( SEM)
  • تبلیغات در شبکه های اجتماعی
  • لینک سازی اصولی

طراحی سایت و اپلیکیشن در ردیف اول خدمات دیجیتال مارکتینگ

بی شک اولین قدم برای ورود به کسب و کار اینترنتی طراحی یک سایت یا اپلیکیشن است. اما داشتن یک وبسایت کافی نیست، شما برای موفقیت در این بازار قطعا نیازمند یک وب سایت حرفه‌ای هستید. به همین دلیل است که می‌گوییم طراحی سایت و اپلیکیشن در اولین ردیف از انواع خدمات دیجیتال مارکتینگ قرار می‌گیرد که اکثر شرکت‌های فعال در این حوزه بر آن تمرکز می‌کنند.

راحت بین به عنوان یکی از بزرگ‌ترین آژانس‌های بازاریابی در کشور با ارائه خدمات حرفه‌ای در بخش طراحی سایت و اپلیکیشن با کسب رضایت حداکثری از جانب مشتریان در چند سال گذشته کارنامه درخشانی برای مجموعه‌ رقم زده است. تیم طراحی سایت ما در راحت بین سرعت و جایگاه عالی سایت شما را ضمانت می‌کند.

خدمات بازسازی سایت برای کسب و کارهای قدیمی

گاهی سال‌ها از فعالیت شما در بازار تجارت الکترونیک می‌گذرد، شما وب سایت خود را دارید و به واسطه‌ی آن از جایگاهی در حوزه خود برخوردار هستید اما این برایتان رضایت بخش نیست، خدمات بازسازی سایت در چنین شرایطی مناسب شماست. شما نیاز دارید که فضای وب سایت خود را به روز رسانی کنید. گذشته از این یک وب سایت فروش یا معرفی خدمات هم مانند یک مغازه یا شرکت نیاز به رسیدگی دارد، شاید فروش خوبی هم داشته باشید اما دیگر کارایی وب سایت خود را مانند روز اول ارزیابی نمی‌کنید  در چنین شرایطی باید از خدمات دیجیتال مارکتینگ برای بهینه سازی و یا بازسازی وب سایت خود کمک بگیرید.

خدمات دیجیتال مارکتینگ - راحت بین

تولید محتوای باکیفیت سکوی پرتاب شما در رقابت بازار آنلاین

تولید محتوا برای یک سایت نوپا و یا حتی برای یک سایت فعال و قدیمی یکی از اصلی‌ترین روش‌ها در جذب ترافیک، بالا بردن تعداد بازدیدکنندگان و در نهایت افزایش تعداد مشتریان بالقوه است.  پس از طراحی سایت حرفه ای و برای رسیدن به بازدهی بالا قطعا نیازمند تولید محتوای حرفه‌ای هستید، این محتوا می‌تواند شامل محتوای متنی وبلاگ، محتوای تصویری از محصولات یا خدمات شما و حتی ویدیوهای باکیفیت باشد که در لیست خدمات دیجیتال مارکتینگ با توجه به نیاز مشتریان به آن‌ها ارائه می‌شود. یک شرکت بازاریابی دیجیتال معمولا برای ارائه خدمات تولید محتوا یک تیم اختصاصی دارد که پس از بررسی نیاز شما، بودجه‌ای که مدنظر دارید و حوزه فعالیتتان برای تولید محتوای سئو شده متناسب با وب سایت شما اقدام می‌کند. خدمات تولید محتوا از نظر هزینه متنوع‌ترین لیست تعرفه آژانس‌های دیجیتال مارکتینگ را به خود اختصاص داده است.

بهینه سازی موتورهای جستجو (سئو) ارزشمندترین خدمت دیجیتال مارکتینگ

اگر طراحی سایت لازمه ورود شما به بازار آنلاین است ما سئو را لازمه‌ی حضور دائمی شما در این بازار می‌دانیم. سئو و کیفیت خدمات سئو در یک آژانس بازاریابی دیجیتال دقیقا همان چیزی است که امتیاز نهایی آن شرکت را مشخص میکند. اما دلیل این میزان از اهمیت چیست؟ سئو مهم است چراکه به تنهایی بر تمام استراتژی‌های بازاریابی آنلاین کسب و کار شما تأثیر می‌گذارد. سئو در لیست خدمات دیجیتال مارکتینگ برای اطمینان از نمایش وب سایت شما در جستجوهای  اینترنتی حیاتی است. بدون سئوی اصولی ممکن است هیچ یک مشتریان بالقوه هرگز از تلاش‌های شما برای دیده شدن در فضای کسب و کار اینترنتی مطلع نشوند!

به زبان ساده، خدمات سئو یک سایت دیجیتال مارکتینگ به معنای بهینه سازی تمام محتوای آنلاین مربوط به کسب و کار شماست تا به این طریق سریع‌تر توسط موتورهای جستجو به دیگران معرفی شوید.

بازاریابی موتورهای جستجو (SEM) هم تراز با سئو

در حالی که SEM و SEO هر دو بر کلمات کلیدی مرتبط با کسب و کار شما در ارتباط هستند، نمی‌توان گفت که هر دو دقیقا یک استراتژی مشابه را دنبال می‌کنند. زمانی که سئو سعی دارد شما را در ردیف اولین سایت‌ها به کاربران نمایش دهد، SEM در تلاش است که شما در معرض بازدید مخاطبان هدف یا مشتریان بالقوه‌ی خود قرار بگیرید.

به این نکته توجه داشته باشید که هرگز نباید خدمات دیجیتال مارکتینگ را جدا از یکدیگر در نظر گرفت. در بیشتر موارد، ترکیبی از خدمات یک آژانس بازاریابی دیجیتال است که شما را به هدفتان که همان دیده شدن در موتورهای جستجو و بالا بردن تعداد بازدیدکنندگان و مشتریان است، می‌رساند. با این حساب برای رسیدن به موفقیت و دریافت حداکثر سود از استراتژی‌های بازاریابی آنلاین باید به سراغ بهترین سایت دیجیتال مارکتینگ بروید. یک آژانس بازاریابی دیجیتال خوب باید رشد شما در فضای کسب و کار آنلاین را ضمانت کند.

کارشناسان ما در بخش دیجیتال مارکتینگ راحت بین با شما همکاری خواهند کرد تا مناسب‌ترین خدمات دیجیتال مارکتینگ را برای رشد کسب و کارتان انتخاب کنید. اگر برای پیشرفت و رشد بیشتر در کسب‌وکار آنلاین خود نیازمند کمک یک تیم متخصص در زمینه دیجیتال مارکتینگ هستید می‌توانید به صورت رایگان با مشاوران ما گفتگو کنید. مشاوران ما با توجه به نیاز شما بهترین و مناسب‌ترین راه‌حل را ارائه می‌دهند.

خدمات دیجیتال مارکتینگ شامل چه مواردی است؟

You May Also Like