تیم طراحی سایت

وردپرس (WordPress) یکی از محبوب ترین شرکت های طراحی سایت در سراسر جهان می باشد و یک چهارم جهان اینترنت در تسخیر سایت های این شرکت است. راحت بین با به کارگیری بیش از هزار طراح سایت، امکان طراحی سایت با وردپرس (Website Design with WordPress) در کمتر از یک هفته را فراهم کرده است.

طراحی سایت با وردپرس به دلیل به روز رسانی خودکار این نوع از سایت و آسان بودن مدیریت آن مورد توجه بسیاری از بزرگترین شرکت های مطرح جهان بوده است.

بیشتر قالب های وردپرس رایگان هستند و تنها هزینه ای که شرکت راحت بین در طراحی سایت با وردپرس از شما می گیرد، هزینه های مربوط به هاستینگ، انتخاب نام دامین و افزونه ها می باشد.

طراحی سایت وردپرس نیاز به دانش در زبان های تخصصی برنامه نویسی وب دارد و از این رو بیشتر افراد قادر به ساخت سایت محبوب خود با وردپرس را ندارند.

در راحت بین ما به جای شما تمام کد ها را بازنویسی کرده و در اختیارتان قرار می دهیم.

Website Design with WordPress

اهمیت طراحی سایت با وردپرس

طراحی سایت با وردپرس در این بازار داغ دیجیتال مارکتینگ (Digital Marketing) برای همگان ضروری است.

از دانشجویی که دنبال کار است تا رئیس شرکتی که دنبال سرمایه گذار همگی به طراحی سایت نیازمند هستند. امروزه اینترنت حرف اول جهان را در برندینگ می زند و مطمئنا روزی می رسد که اینترنت در تمام بازارهای جهان نفوذ کند.

طراحی سایت با وردپرس به دلیل آن که مدیریت آن برای همگان مقدور است در اولویت قرار دارد. راحت بین با سیاست طراحی سایت برای همه وارد بازار طراحی سایت شد و از این رو طراحی این نوع از سایت را سرلوحه کار خود قرار داد.

یکی از بزرگترین معایب وردپرس سنگین بودن برنامه های آن بود، بنابراین  تصمیم گرفتیم تا با به کارگیری نیروی جوان دانشگاهی این مشکل را رفع کنیم. در طی یکسال موفق به رفع این مشکل و ارائه میزبانی وب در سرتا سر ایران شدیم.

همه شما آگاه به بالا بودن قیمت نسخه های اورجینال وردپرس هستید و می دانید بسیاری از نسخه های کرک شده (The cracked version) به دلیل تغییر در کد ها دچار مشکلاتی در زمینه اسپم و امنیت هستند، متخصصین ما با رفع ایرادات حاصل پس از کرک نرم افزار موفق به ساخت نسخه های کاملا ایمن وردپرس گشه اند.

البته باوجود تمام این مسائل ما نسخه های اورجینال را در صورت درخواست مشتریان نیز ارائه می دهیم.

Website Design with WordPress

مزیت انتخاب راحت بین برای طراحی سایت با وردپرس

شرکت راحت بین با اگاهی کامل از تمام روش های برندینگ، و کامل ترین خدمات طراحی سایت تمام نیازهای شما را دارد. بسیاری از سایت ها به دلیل هاستینگ نا مناسب و نام دامین غیر اصولی از سهم بزرگی از برندینگ در اینترنت بی نصیب مانده اند.

ما در  RahatBin علاوه بر طراحی سایت انواع خدمات دیجیتال مارکتینگ را ارائه می دهیم و حتی توان بردن شما به صفحات اول گوگل را داریم. این شرکت جایی است که در آن به جای ادعا کار واقعی دریافت می کنید. دار بودن منعطف ترین پنل مدیریتی تنها یکی از صد ویژگی طراحی سایت در راحت بین است.

ما بهترین  صفحه اول با بالاترین ناوبری و کیفیت بصری در طراحی سایت با وردپرس را پدید آورده ایم. بهترین کیفیت طراحی سایت با وردپرس و سرعت بالای لود شدن صفحات، طراحی سایت به صورت ریسپانسیو و بوت استورپ، خدمات پشتیبانی و بکاپ گیری شبانه روزی مجموعه ای از تنها مزایای انتخاب این شرکت است.

Website Design with WordPress

هزینه طراحی سایت با وردپرس

در شرکت ما هزینه طراحی سایت وردپرس از قیمت پایه 900 هزار تومان شروع و در مبلغ پنجاه میلیون تومان تمام می شود. البته این قیمت بستکی به انتخاب خود شما دارد. قیمت برخی از نسخه های اورجینال وردپرس از این میزان نیز بیشتر است و در صورت انتخاب توسط شما این هزینه علاوه بر خدمات طراحی سایت توسط شرکت لحاظ خواهد شد.

علاوه بر تمام موارد شرکت ما در صورت هاستینگ، انتخاب سیستم عامل و حجم هاست را به خود شما می سپارد و این هاست با ایمیل خود شما ثبت شده و از طریق شرکت آدرس آن برای شما ایمیل می شود.

Website Design with WordPress

مراحل طراحی سایت با وردپرس در راحت بین

شما برای برخوردار از خدمات RahatBin باید مجوز های لازمه را کسب و به ما ارائه کنید.

شرکت ما برای تمامی افرادی که برای بار اول از طریق این شرکت از خدمات طراحی سایت با وردپرس برخوردار شوند، تخفیفات ویژه ای را در نظر گرفته است. پس از کسب اوراق قانونی از شما مشاورین ما از طریق لینک های ارتباطی ارائه شده توسط شما با شما تماس خواهند گرفت.

پس از اگاهی کامل از ویژگی و کاربرد سایت مد نظر شما شروع به طراحی سایت با وردپرس یا  هر زبان دیگری که بخواهید می کنیم. در نهایت قالب وردپرس شما به همراه نسخه ی دموی آن ارائه می شود و در صورت هرگونه نارضایتی از نسخه دمو امکان بازپرداخت پول و کدنویسی مجدد برای شما مقدور است.

انواع طراحی سایت با وردپرس در راحت بین

ما انواع  گوناگونی از سایت را با وردپرس طراحی می کنیم. از مجموعه طراحی سایت با وردپرس که در راحت بین صورت گرفته است می توان، به طراحی سایت پزشکی، گردشگری، ثبت آگهی،  تخفیف، سازمانی، شخصی و حسابداری اشاره کرد.

ما شرکتی با دایرکتوری جامع در طراحی سایت هستیم و علاوه بر طراحی سایت با وردپرس به طراحی سایت جوملا نیز پرداخته ایم.  سایت های طراحی شده با وردپرس به  انتخاب مشتریان دینامیک، استاتیک و ریسپانسیو بوده است. علاوه بر تمام این موارد در صورت درخواست شما قادریم اپلیکیشن سایت را نیز بسازیم.

ارزانترین طراحی سایت با وردپرس را در راحت بین تجربه کنید.

Website Design with WordPress

مزایای طراحی سایت با وردپرس

طراحی سایت با وردپرس به دلیل سهولت نگهداری و توسعه این گونه از سایت بسیار عالی است. انواع پلاگین ها برای وردپرس و جوملا ساخته شده اند که برای سایر انواع طراحی سایت این امکان وجود ندارد.

شما در طراحی سایت و.ردپرس می توانید تمام تغییرات مطلوب خود را بدون نگرانی از پایین آمدن کیفیت سایت انجام دهید. در طراحی سایت با وردپرس عموما یک بکاپ کامل از کدنوئیسی سایت در قالب سایت وجود ارد که این مسئله می تواند از میزان نگران شما در هنگام تغییر کده و نتایج نامطلوب بکاهد.

برای یاد گرفتن مدیریت یک سایت وردپرس به زمان اندکی نیاز دارید. در طراحی سایت با وردپرس شما هیچ نگرانی در بابت امنیت سایت خود نخواهید داشت و علت این مسئله به پشتیبانی این نوع از سایت از پروتکل های https باز می گردد.

طراحی سایت با وردپرس در راحت بین

You May Also Like