هزینه طراحی سایت - راحت بین

هزینه طراحی سایت را به کمک این 5 روش کاهش دهید!

ایده داشتن یک وب‌سایت حرفه‌ای برای تمام کسانی که صاحب کسب‌وکاری هستند فریبنده است. همان‌طور که میدانید یک وب‌سایت با طراحی حرفه‌ای، عنصری کلیدی برای معرفی کسب‌وکار شما به جامعه هدفتان است. موتورهای جستجو معمولاً اولین جایی هستند که مشتریان بالقوه را با خدمات شما آشنا می‌کنند. حالا اگر شما به عنوان مدیر یک کسب‌وکار اینترنتی یک وب‌سایت قدیمی داشته باشید یا اصلاً وب‌سایت نداشته باشید، طبیعتاً مشتریان زیادی را از دست خواهید داد. با علم بر تمام این موارد گاهی هزینه طراحی سایت صاحبان مشاغل را از فکر داشتن یک وب‌سایت حرفه‌ای بازمیدارد.

وب‌سایت‌ها انواع مختلفی دارند از سایت‌های شخصی گرفته تا سایت‌های فروشگاهی، سرگرمی، خبری و … هزینه طراحی و ساخت هر یک از این سایت‌ها با توجه به درخواست صاحب سایت و نیاز مشتریان آن متفاوت است؛ اما به طور کلی می‌توان گفت هزینه بازسازی یا ساخت سایت در هر نوعی که باشد بالاست. علت این امر پیش از هر چیز مربوط به زمان زیادی است که برای طراحی، نوشتن محتوا، تست و بهینه‌سازی یک وب سایت صرف می‌شود.

با این حساب چطور می‌توان به دنبال روش‌هایی برای پایین آوردن هزینه طراحی سایت بود؟ در ادامه این مقاله از راحت بین همراه ما باشید تا به شما بگوییم چطور می‌توان هزینه‌های طراحی و ساخت وب‌سایت را کاهش داد. اگر به یک وب‌سایت جدید یا طراحی مجدد نیاز دارید، راه‌هایی برای کاهش هزینه‌های طراحی وب بدون از دست دادن کیفیت وجود دارد که در ادامه به بررسی آن‌ها می‌پردازیم.

هزینه طراحی سایت - راحت بین

1. از سیستم‌های سایت ساز یا الگوهای از پیش‌ساخته شده استفاده کنید!

یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای کنترل هزینه طراحی سایت استفاده از سیستم‌های سایت ساز با قالب‌های از پیش‌ساخته شده است. استفاده از تم یا قالب از پیش طراحی شده زمان مورد نیاز طراح یا توسعه دهنده وب را برای ایجاد سایت شما کاهش میدهد و در هزینه نهایی پروژه اثرگذار است.

صدها قالب از پیش‌ساخته شده وب‌سایت برای انواع مشاغل وجود دارد که می‌توانید به دلخواه یکی را برای ساخت وب‌سایت خود انتخاب کنید. همچنین فراوانی این قالب‌های آماده برای سیستم‌عامل‌های محبوب‌تر بیشتر است. برای مثال اگر وب‌سایت خود را بر روی وردپرس می‌سازید که امروزه بیش از 30 درصد وب‌سایت‌ها از آن استفاده می‌کنند، هزاران قالب آماده برای انتخاب در دسترس شما قرار دارد.

2. تعداد صفحات وب‌سایت را کاهش دهید!

دومین روش برای کاهش هزینه طراحی سایت کم کردن تعداد صفحات وب‌سایت است. طبیعتاً ساخت هر صفحه از وب‌سایت نیازمند زمان برای طراحی است و زمان به معنای افزایش هزینه نهایی پروژه است. توجه داشته باشید که حتی ساده‌ترین صفحات یک سایت نیز به قالب‌بندی، محتوا و تصاویر نیاز دارند. زمان موردنیاز برای انجام تمامی این مراحل به هزینه ساخت سایت می‌افزاید.

برای کاهش هزینه‌ها کافیست هنگام برنامه‌ریزی ساختار سایت خود، صفحات غیرضروری را حذف و به مهم‌ترین صفحات بسنده کنید. به عنوان مثال صفحه‌ای تحت عنوان تاریخچه شرکت یا تاریخچه فعالیت شما شاید برای مخاطب جالب باشد، اما طراحی آن خیلی ضروری نیست. ضمناً شما می‌توانید بعدها مجدداً برای طراحی صفحات حذف شده هزینه کنید.

3. از بارگذاری محتواهای پیچیده دست بکشید!

وب‌سایت‌ها با موضوعات شغلی مختلف ممکن است حاوی انواع زیادی از محتواهای معرفی، آموزشی، سرگرمی و … باشند. محتوای وب‌سایت در هر زمینه‌ای می‌تواند شامل ویدئو، انیمیشن، گرافیک و ابزارهای مختلف برای بهبود تجربه کاربری و افزایش میزان علاقه‌مندی بازدیدکنندگان به سایت شما باشد. اگر می‌خواهید هزینه طراحی سایت را کاهش دهید یکی از روش‌ها حذف این محتواهای پیچیده و سنگین است!

بارگذاری طیف وسیعی از انواع محتوا بر روی یک سایت افزایش هزینه‌های طراحی و ساخت را به دنبال دارد. بهتر است برای شروع تنها به محتوای ساده که شامل مهم‌ترین ویژگی‌های کسب‌وکارتان است، اکتفا کنید.

4. از محتوای وب‌سایت قدیمی خود کمک بگیرید!

اگر پیش از این مدتی در فضای وب فعالیت داشتید و حالا به دنبال بازسازی مجدد وب‌سایت قدیمی خود هستید، یا قرار است مجدد برای طراحی یک وب‌سایت جدید هزینه کنید، محتواهای قدیمی‌تان را دست کم نگیرید. بسیاری از صاحبان مشاغل تمایل دارند که هنگام سفارش یک وب‌سایت جدید تمام بخش‌ها به طور کامل تغییر پیدا کند؛ اما این کار آن‌قدرها ضروری نیست. اگر محتوای وب‌سایت قدیمی شما مرتبط با کسب‌وکار فعلی‌تان است، می‌توانید در بعضی بخش‌ها از همان محتوای قدیمی استفاده کنید.

استفاده مجدد از محتواهایی که قبلاً ایجاد کرده‌اید، می‌تواند در هزینه و زمان صرفه‌جویی کند. درنتیجه دیگر نیاز نیست برای طراحی سایت خود هزینه زیادی بپردازید.

هزینه طراحی سایت - راحت بین

 

5. از تصاویر رایگان استفاده کنید

یکی دیگر از مواردی که می‌تواند هزینه طراحی سایت را بسیار تغییر دهد، ساخت عکس‌های منحصربه‌فرد برای وب‌سایت شماست. این کار عموماً زمان بر و پرهزینه است پس اگر تصاویری دارید که برای طراحی صفحات وب‌سایت مناسب هستند، بهتر است آن‌ها را ارائه دهید. فقط حواستان باشد که پیش از آن مطمئن شوید تمامی عکس‌ها از کیفیت بالایی برخوردار هستند.

اگر به بارگذاری تصاویر مرتبط نیاز دارید اما تاکنون برای عکاسی از محصولات یا خدماتتان اقدامی نکرده‌اید کافیست به سراغ سایت‌های ارائه‌دهنده تصاویر رایگان بروید. طیف وسیعی از وب‌سایت‌ها وجود دارند که تصاویر مرتبط با حوزه فعالیت شما را به صورت رایگان در اختیارتان قرار می‌دهند.

با استفاده از روش‌های بالا، می‌توانید هزینه طراحی سایت جدید برای کسب‌وکارتان را تا حدود بسیار زیادی کاهش دهید.

از کجا خدمات طراحی سایت دریافت کنیم؟

اگر هیچ تخصصی در حوزه طراحی و ساخت سایت و اپلیکیشن ندارید بهتر است راه اندازه سایت خود را به یک تیم متخصص بسپارید. ما در راحت بین برای استارتاپ های نوپا شرایط ویژه‌ای در نظر گرفته‌ایم، کافیست طراحی سایت نوپای خود را به تیم طراحی وب‌سایت راحت بین بسپارید و دیگر هیچ نگرانی درباره برندینگ و سئو آن نداشته باشید. برای طراحی سایت در راحت بین دو انتخاب دارید. اولین گزینه طراحی یک سایت کاملا اختصاصی برای شماست. طبیعتاً این روش هزینه بیشتری برای ما و شما دارد اما حرفه‌ای و قابل ارتقاء است. گزینه دوم استفاده از سیستم‌های سایت ساز است که با استفاده از آن می‌توانید هزینه طراحی سایت را تا حدودی کاهش دهید.

همکاران ما در تیم طراحی سایت راحت بین می‌توانند در زمینه پیش‌بینی هزینه پروژه ساخت سایت به شما کمک کنند. در واقع شما می‌توانید با مشاوره رایگان پیش از ثبت سفارش پروژه طراحی سایت در مورد هزینه‌های احتمالی پیش‌بینی‌هایی انجام دهید. اگر هنوز برای انتخاب روش مناسب طراحی سایت خود مردد هستید با مشاوران ما تماس بگیرید. مشاوران ما با توجه به نیاز شما بهترین و مناسب‌ترین راه‌حل را ارائه می‌دهند.

tel:021-91001880

هزینه طراحی سایت را به کمک این 5 روش کاهش دهید!

You May Also Like